Flexibele Slang van Carb naar buddyfilter?

Die Ribbels zijn niet zo'n groot probleem omdat de lucht word gestuwed in de niet geribbeld kant van de slang. Het is beter dat hij helemaal niet ribbeld maar zoveel zou het toch niet uitmaken. Anders gewoon een dikkere slang aanvast maken dan krijgt hij meer lucht.
 
Waarom probeer je niet zelf een luchtbak te fabribakken?
Van een fles of een ander net stuk kunststof..

btw: hoe erg de invloed van de lengte is hangt uiteraard af van de diameter he..
Op sommige standaard bakken heeft het o.a. een dempende werking..
Althans, invloed op de pulsen net zoals bij subw00fers en andere speakers.
Meer constant..
Zie je trouwens ook terug bij 4takt, sommige auto's hebben 2 kanalen lopen waarvan 1 stukken langer is.
 
Originally posted by DvO
tipje.. inkorten en onder je kappen wegwerken.

Ja dat is het hem dus, dat wilde ik eerst doen, maar het past niet, de kap past er dan niet meer op. Er is echt te weinig ruimte bij een zip.
er moet gewoon een recht spruitstuk op en die komt ook;)

okeej nu weer verder ontopic
 
Originally posted by Boyd
ja een langere slang zorgt ook voor een slechtere flow

Een langere slang zorgt voor meer genot ;) Maar goed. De dikte en lengte van de slang zorgen voor pulsen die de flow verstoren.
 
Originally posted by Joor
Een langere slang zorgt voor meer genot ;) Maar goed. De dikte en lengte van de slang zorgen voor pulsen die de flow verstoren.

Maar is er dan een optimale verhouding ?
Bij een bepaalde dikte een bepaalde lengte waardoor je flow toch goed is..
 
je zou eventueel je spruitstuk kunnen ophogen zodat je met dat rechte spruitstuk kan gaan werken, zorg wel dat je carb. niet de dicht boven je cilinder hangt want anders klappert ie steeds tegen je cilinder. Als je een langere tussenbuis tussen je spruitstuk en carbu maakt gaat je vermogen wel achteruit, dus maak hem zo kort mogelijk !!!! een te lang spruitstuk is dus super onvoordelig

succes
 
Back
Top