This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

dank je Mol!! ik ook van jou!! btw hoelaat gaan we bbq-en?? je had toch wat vlees bij mij gehaald!! (toen ik op vakantie was!? toch?

Dat vlees hebben we al opgemaakt })

Ik denk toch trouwens dat er nog echt veel mensen ter plekke willen inschrijven.

als er zo weinig man komen moet ik nog flink benzine meeslepen , wordt vaak rijden dan , wordt sowieso al spannend want heb mijn andere gasnaald nog niet binnen

:W No Prob, just rent de Achtbaanvriendjes :W

Nokiddin, word toch wel een gezellige dag. Niks kan onze gezamelijke Ambience slopen :X

wtf blaat ik nou eigenlijk Heb er zin in, meer kan ik niet zeggen :W

Mol said:
blablabla... en van Balk weet ik het niet.

Ik wil wel, zit alleen met vervoer. Ik kan zelf pas zondag weg ivm werkverplichtingen op zaterdag.

Dus als ik iemand heb, die mij mee wil nemen (op zondag) naar emmen, en mijn bromfiets er ook heen kan. Ga ik zeker knallen

heb ook blokje in elkaar kunnen krijgen aleen men evo kan er gvd nog nie op dus wordt een corsa-tje en moethem nog fff goed aan lopen maken kan ik me ter plekke inschrijven razma ????

ik ga vor laatste plek met mijn mooie ac! ahaha

mzzls
jeroen

Kerbinos said:
geld dat aanbod voor iedereen? 8)

-:-
Bami en ik rijden zeker, jij kan er ook nog wel bij.
Inschrijven is wel 30 euro, dat je dat weet. En je moet natuurlijk blijven op zondag :*
Met 3 man op 1 scoot, volgens mij word dat de hele dag tanken en daarna gelijk weer knallen

Inne, nog iets gehoord van de mannen van Twins ? Moeten ook even komen man.... Kan de rest nog wat van leren, van hun starttechnieken..... 8)

Mol said:
Bami en ik rijden zeker, jij kan er ook nog wel bij.
Inschrijven is wel 30 euro, dat je dat weet. En je moet natuurlijk blijven op zondag :*
Met 3 man op 1 scoot, volgens mij word dat de hele dag tanken en daarna gelijk weer knallen

he mol vergeet mij niet mister evo of dan ff mister corsa

mzzls

mijn barrel is ook nog niet snel,

sprinten ?

Ik heb alleen geen vervoer van genemuiden naar emmen en weer naar huis....
Als iemand een plekkie over heeft van genemuiden naar emmen dan zou dat heel mooi zijn, de terugweg valt denk ik wel te fixen