Sprintdag Emmen 29 augustus

as you wish :)
hesjes.jpg

hoop dat mijn nrg nog klaarkomt , anders wordt het niet rijden GVD:( , vandaag al 2 koppakingen d'r uigeblazen door een fout in de kop :( geintje van Hebo?

Het zijn idd vette hesjes Inne:W

@ melf: je kan ook nog met de racer sprinten:P Arnoud is er ook en ik heb hem ook wel bij me.

zip#19 said:
Het zijn idd vette hesjes Inne:W

@ melf: je kan ook nog met de racer sprinten:P Arnoud is er ook en ik heb hem ook wel bij me.
dat zou het laatste redmiddel moeten zijn , ga morgen ff dikkere o-ringen halen en weer kijken , de nrg loopt geweldig dus zou zonde zijn, maarja als het wil dan maar met de neo's , wordt het een sobw sprint :p

Bij mij zit het een beetje tegen. Me subframe is opeens nogal kromgetrokken :X
De achterveer zit bijna tegen de band aan. Verder sputtert hij opeens als een gek, dus heb vanavond en morgen overdag nog wel wat te doen. :(

D.J said:
:S Kom je nou ook met je framepje ? :P
Nee helaas ben er nog druk mee! op de zaak is het momenteel errug druk, wel heb ik de plienie Zip bij :) en Mischien de SR .
op Koopmansplaat zal de 80 gaan Vlammen :)

Speelmansplaat denk :P Mja... Twins is dus iig. present ? Zou mooi zijn, kunnen vele mensen nog wat van leren kwa starten.

eeey luitjes
weet iemand het adress ofwat want ik prbeer het op te zoeken bij locatienet maar dat wil niet echt ... dus kan iemand me ff vertellen wat het adress is :D??
mazls NelisSs

mischien kan Inne entree vragen er komen meer kijkers dan rijders, valt me erg tegen!!!
van de Helmond Crew zal alleen Knapuh actief zijn. Tja dit zegt wel iets over de elliemonders!

Op diverse fora hoor je iedereen over Mega tijden en als ze een keer (onbeperkt) kunnen branden en kunnen meten wie de snelste is, zijn ze in een keer pleite, afwezig de hond is ziek, schoonmoeders zijn zwanger, de tandarts en dokter, de scoot die er spontaan mee uitschijt of nog niet helemaal af is
of het is te ver en weten ze niet hoe ze er moeten komen !!

even los van het feit dat 30 euro voor niemand te betalen is!! terwijl ze iedere dag een risico nemen met bekeuringen en derhalve veel meer risico nemen!! :?

een gratis meeting (illigaal) in tjietjerksteradeel is nagenoeg geen probleem??

jammer jammer!! de club die wel komt zal het uitstekend naar hun zin hebben!! de club die niet komt!! jammer!! de hardste schreeuwers graag voorop! {!

Last edited:
Back