Sprintdag Emmen 29 augustus

Mol said:
Danz org je dat hij rijd, dit zal denk ik 1 van de laatste mogelijkheden is om nog een keer te knallen in 2004 met redelijk weer.

als twins nou niet op vakantie zou zijn 8P :+

naja we krijgen meeting speelmansplaten nog he.

C4rN said:
als twins nou niet op vakantie zou zijn 8P :+

naja we krijgen meeting speelmansplaten nog he.

Vanaf maandag as gaan we er weer volop tegenaan, na 2 weekjes wat achterstand weg gewerkt te hebben hoop ik nog wat tijd over te houden om een zip voor het sprinten klaar te krijgen en ermee naar emmen te kunnen ( is helaas wel weer een takke eind weg voor ons ! )

Maar patrick # 94 gaat nog even voor,........we hebben wat in te halen ivm laatste race in Valkenswaard.

The Ant..

DennisB said:
net trug van vakantie

effe oto regelen en aanhangbak (geen probleem)
en dan komen we zaterdagaaf richting emmen denk :)

0ii

Mocht aanhanger niet te regelen zijn, kan ik nog wel eentje regelen voor 3 scoots :)

ErwinB said:
Die is maandag 23aug al weer open :rolleyes:

ja dat weet ik, maarja eerst blok en cilinder op sturen, en dan moet het ook nog worden gebeunt, en dan oook nog terug gestuurt heel het blok in me kaar en afstellen in een week. :P dat is weer iets te veel van het goeie....:+

Oke, np

over de meeting, ik las dat je niet ter plekke kan in schrijven, maar als het aantal inschrijvingen zo gering blijft ( ik zie btw ook nog niemand van de koopmans crew? ) kan je dat toch beter wel doen denk ik?..

Ik en Pronk zijn er. Leslie vivacoureur ook.
Tinne wil niet ofzo, terwijl we er een cilinder op kunnen gooien en dan knallen en van Balk weet ik het niet.
Verder weinig kandidaten vanaf deze kant volgens mij, de medewaddinxveners laten het afweten. Terwijl ik zelfs me brommer beschikbaar stel 8P
En over het inschrijven, als er niet genoeg inschrijvingen zijn kan je je voor zover ik begrepen heb gewoon daar inschrijven.

Back