Sprintdag Emmen 29 augustus

Inne, ik ga nog even overleggen en kijken of ik mijn bakbeest nog goed kan krijgen. Ik laat s.p.m. weten of ik kom en maak evt geld over.
Wordt het een lang weekend emmen:P

Mol said:
Als jij komt met scoot die loopt, maakt niet uit hoe, dan mag je mijn nrg testen :p Ik zal zorgen dat die gewoon goed loopt. Kan je ook een keer normaal sprinten!

dus mol ik zet mijn blok in elkaar en jij gaat hem afstellen en mag ik jou NRG testen????

mzzl

ZIPSP|Castrol said:
dus mol ik zet mijn blok in elkaar en jij gaat hem afstellen en mag ik jou NRG testen????

mzzl
Mwah, zoiets. Als je maar komt want ik heb geen zin om daar met 20 man te staan. Er moet gewoon minimaal 100 man ofzo komen om te branden :)

BurN ik wil tegen iedereen branden. Heb alleen al 2 of 3 man die de NRG gaan kapotbranden. Zo hebben we iig al wat meer inschrijvingen :p
Het rechte stuk is niet zo bizar lang. Volgens mij word er gewoon 150m uitgezet.

Erik: Inne is in Duitsland nu, bij die 24 uurs race. Na het weekend is ze pas terug, dan weet je dat.

Mol said:
Mwah, zoiets. Als je maar komt want ik heb geen zin om daar met 20 man te staan. Er moet gewoon minimaal 100 man ofzo komen om te branden :)

is goed ben al bezig maar kan niet met die evo -FKT- blok komen daar ben ik mee bezig

mzzl

Back