This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

neej, helaas.. ik heb geprobeerd de hele organisatie te verzetten, maar dan werd het té veel later (= veel meer kans op regen) :'(

.. of iemand moet ff kunnen clonen

kwist t al

kheb stiekum mee gelezen...

anders had ik zelfs graag naar jullie toe willen komen.

kheb nog ff rond gevraagd naar een clone-machine...maar helaas...

Nogsteeds zo weinig aanmeldingen, vreemd, eerst zegt iedereen dat het ze wel leuk lijkt, en dan wordt het georganiseerd en dan reageert er niemand :? Als het om die 30 euro gaat moet je maar zo denken, naar een gratis illegale meeting gaan, en een boete krijgen is duurder

als er idd maar zo weinig interesse blijkt te zijn zal het in de toekomst ook niet meer georganiseerd worden...

Tja , ik heb zowiezo een beetje het id dat de scooterspecial gedoe liefhebberij een beetje op een laag pitje staat.
Kijk bvb eens in het marktplaats gedeelte , een jaar terug ofzo was je je onderdelen al kwijt voordat je ze er op had staan.Nu zie je vrij veel advertenties waar gewoon niet op gereageerd word.

ik vind het juist aardig in de lift zitten.. maar das lekker offtopic

Ik zit ook niet zo best met het geld maar aangezien ik graag wil komen en dit tevens beloofd heb ben ik zeker aanwezig.
Met of zonder scooter met de trein of met de 0t0

Tot dan :K

Pronk said:
Ik weet zeker dat ik er slechter voorsta dan jij!

Als we met dit onderwerp gaan beginnen win ik toch wel :W

Maar anyway, inschrijving voor te rijden is dus 30 euro en gewoon bezoeken (met inschrijving) is dus gratis. Ik weet niet eens of ik em dan al aan het rijden heb. Ik wil wel, maar ga het waarschijnlijk niet halen.