Sprintdag Emmen 29 augustus

Hoeveel inschrijvingen heb je al ? :X Maybe ook interresant om ff naar wat diehards een mailtje oid te sturen ? Denk aan twins, Dijkman etc ? :X

Inne, let wel op dat er niet mensen die gratis komen kijken niet even snel omwisselen met mensen die wel betaald hebben zodat ze ff gratis kunnen sprinten (denk aan vrienden van de mensen die betaald hebben) Misschien iets verzinnen met een stempel oid...

En @ Marcie...ik heb vernomen dat ik Crew ben, dus ik ben er wel.

Tot wanneer kan ik geld overmaken? Want ik kan pas de 23ste :rolleyes: mijn spullen naar de tuner brengen, dus weet niet precies of mijn blok GOED rijdend krijg.

ik kom met dennisB + special ark mee.

geld word nu overgemaakt :)

Ps razma, kunnen we dan wat regelen ivm kappenruil?

Last edited:
ErwinB said:
Tot wanneer kan ik geld overmaken? Want ik kan pas de 23ste :rolleyes: mijn spullen naar de tuner brengen, dus weet niet precies of mijn blok GOED rijdend krijg.

Je kan daar juist GOED afstellen toch?

Pronk said:
Inne, let wel op dat er niet mensen die gratis komen kijken niet even snel omwisselen met mensen die wel betaald hebben zodat ze ff gratis kunnen sprinten (denk aan vrienden van de mensen die betaald hebben) Misschien iets verzinnen met een stempel oid...

En @ Marcie...ik heb vernomen dat ik Crew ben, dus ik ben er wel.

mmm daar heb je een punt

aangezien vincent aka cozmo ws op mijn scoot gaat sprinten... en ik ingeschreven sta op mijn naam

hoe doen we dat ?

Marco_v_W said:
mmm daar heb je een punt

aangezien vincent aka cozmo ws op mijn scoot gaat sprinten... en ik ingeschreven sta op mijn naam

hoe doen we dat ?

Waarom laat je iemand anders op je scoot rijden? Er is daar geen sprake van tijdsmeting e.d. Het is gewoon de hele dag lekker knallen, ik zou zeker zelf rijden. Kijk...als je met een sprint een lichter iemand wil ok, maar niet met zoiets lijkt me? :) Maargoed...als jij Cozmo laat rijden, dan krijgt cozmo de stempel, en jij dus niet, dus jij moet achter de hekken, maar dat maakt verder niet uit, want daar willen we je toch het liefste hebben :X

:*

Last edited:
Mja als er 1 iemand op rijd is het toch geen probleem...gaat er denk ik om dat je niet ieder 10 runs doet bijvoorbeeld, 1 of 2x is geen probleem...maarja wie houd er toezicht op :)

Last edited by a moderator:
Je kan het simpelweg niet bijhouden of iemand anders 1 keertje sprint op andermans scooter, geen 30 euro betaald = geen stempel = niet sprinten. Lijkt mij het meest eerlijk, maar ik denk dat deze beslissing bij Inne ligt.

is het ook mogelijk om met 2 scooters te komen met 1 inschrijving ? ik neem misschien nog een extra scootertje mee, aangezien mijne het meestal begeeft na een paar km... :rolleyes:

Back