Sprintdag Emmen 29 augustus

Pronk said:
Waarom laat je iemand anders op je scoot rijden? Er is daar geen sprake van tijdsmeting e.d. Het is gewoon de hele dag lekker knallen, ik zou zeker zelf rijden. Kijk...als je met een sprint een lichter iemand wil ok, maar niet met zoiets lijkt me? :) Maargoed...als jij Cozmo laat rijden, dan krijgt cozmo de stempel, en jij dus niet, dus jij moet achter de hekken, maar dat maakt verder niet uit, want daar willen we je toch het liefste hebben :X

:*

ow hehe, dacht met tijdsmeting vandaar :)

dan ga ik zeker zelf knallen -:-

en thanx ik zal wel uit je buurt blijven, hehe :henko:

:*

Inne, tot wanneer kunnen we geld over maken, joel is namelijk nu nog op vakantie en ik weet niet of ie optijd mijn blokje klaar heeft;).

Pronk said:
Inne, let wel op dat er niet mensen die gratis komen kijken niet even snel omwisselen met mensen die wel betaald hebben zodat ze ff gratis kunnen sprinten (denk aan vrienden van de mensen die betaald hebben) Misschien iets verzinnen met een stempel oid...

En @ Marcie...ik heb vernomen dat ik Crew ben, dus ik ben er wel.

elke rijder krijgt een bandje :!

Ik had je PM al gahad 2 weken geleden, maar was op vakantie, maar ik kom ws vanmiddag even het geld betalen,

Ik was al bang dat ik te laat was, maar zo te zien wil het niet echt vlotten :P

Ik ben ga met stef mee :) 30 euries zijn als het goed is al binnen van mij...

Razma ik had je nog een pm gestuurd maar zie hier het andwoordt al staan... thnx

Vind het beetje onzin. Ik hoef er niet perse op te rijden en wist ook niet dat het zonder tijdsmetingen is, maar vind het wel beetje ver gaan om 30 euro te betalen om iemand anders een keertje te laten rijden. Gaat het om het aantal scooters die sprinten of het aantal mensen die op een scooter sprinten?

cozmo said:
Vind het beetje onzin. Ik hoef er niet perse op te rijden en wist ook niet dat het zonder tijdsmetingen is, maar vind het wel beetje ver gaan om 30 euro te betalen om iemand anders een keertje te laten rijden. Gaat het om het aantal scooters die sprinten of het aantal mensen die op een scooter sprinten?

deel de huurprijs door het aantal mensen dat rijdt :|
wat verder een beetje overblijft gaat naar de ontwikkeling van het tijdsmetingsysteem, de hesjes, de laptop die nodig enzo

en het gaat om het aantal mensen dat rijdt... wil je daar geen 30 euro voor betalen, dan niet...

Last edited:
Maar er gaat dus geen tijdsmeting zijn ? :X Hoever ben je daar dan mee Inne? Is er een kans dat het wel @ Emmen is ? Of totaal niet :P

Mijn brommert zou het weer moeten doen. Verder was voor mij allang bekend dat er geen tijdwaarneming is, maar dat het puur gaat om de fun. De hele dag sprinten tegen al je vrienden :p
Oefenen van starts, je scoot afstellen en nog op een circuitje ook.
Verder wil ik best een paar keer een half uur met een stopwatch gaan staan. Als er nog 3 man is die dat wil doen ben je er ook en heb je een hele goede indicatie van hoe snel/langzaam je bent.

tog wel beter dat er eigenlijk zoiets is maarja de prijs is wel een beetje hoog maar daarintegen heb je wel de kans om vaak te sprinten en et kleine volk blijft tenminste aan de kant:)
en dat er maar 150 sprinters kunnen rijden is al helemaal mooi.. niet zo'n drukte steeds :) ik moet mijn geld nogsteeds overmaken(me pinpas moet nog binnen komen)
ps. hoeveel plekken zijn er nog beschikbaar

Je mag komen, maar je kan daar nergens rijden met je scoot en je mag ook nergens rijden.
Dus als je wilt rijden moet je het circuit op, anders kan je netzogoed met de fiets/auto komen want aan je scoot heb je niks daar.
Verder kan je omdat je scoot niet perfect loopt daar misschien beter wel gaan sprinten, genoeg mensen met verstand van zaken om je afstelling in orde te maken. En dan kan je daarna nog met je goede afstelling kijken of je het dan wel wint ofzo.

Back