This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sprintdag Emmen 29 augustus

Als het Melf maar niet was, die heb ik namelijk ook voorzien van een slangenklem, zou wel erg zijn als hij die bij iedereen heeft los zitten peuteren 8) +ralf+[/QUOTE]

nee , Mol , die van jou was voldoende nog bedankt

Ow ja ik wil de volgende personen bedanken voor het geslaagde weekend,

Inne -omdat het gewoon super geregeld was!
Fred_ omdat ie zo goed gekeurd heeft en een goede breefing hield!
Mol - omdat ie de zoals gewoonlijk altijd nadrukkelijk aanwezig is
Arnoud - omdat ie na een serieuze botstest het dunnetjes overdeed, en al rukkend op z'n achterwiel zijn nek op een heel andere manier probeerde te breken.
Bartje - omdat ie is meegegaan!!!!
Knapuh- omdat ie 32 hamburgers gegeten heeft en de omzet op consumpties verhoogd heeft!!
The Ant- omdat ie gekomen is
Patje #94- omdat ie ernaast zat.
Bami- omdat die pas echt Knettergek is
Pronk- Omdat ie zijn scooter aan anderen uitleende en gewoon wel OK is.
Marco- gewoon omdat ie nie spoort
Cosmo- omdat ik zijn naam constant verkeerd schrijf!!
Kneiter-omdat ie tegen iedereen reed behalve tegen ons!
XSHRunner- omdat ik zelden een scoot zo vaak voorbij heb zien knallen en ervoor zorgdraagt dat ik nu nog steeds fluoriserende oranje/groene strepen op mijn netvlies heb!
de eigenaar van de baan-zomaar!
Marcje- omdat ie op mijn sr kon rijden
Gemeente Emmen/nieuw weerdinge - omdat het zo'n Pokke eind rijden is!!!!!!!!!!!
De Klpd- ze hadden arnoud op vrijdag moeten arresteren, zodat ie geen 2e keer een wagen in elkaar kon knallen.
Ralfie (ik ben fan van deRalf fanclub) omdat ie zo serieus op het knopje duwde !!
Sander- Omdat ie zijn scootie uitleende aan MOL die vervolgens het ding verhuurde a 5,00 euri per rit (het ding reed bijkans meer als de XSH runner!!) dus mol is voorlopig uit de geldzorgen!!
DJ - Omdat daar ook een hoek af is. ( m.a.w. die is ook errug maf , maar wel OK! ) speciaal voor hem vertaald!!
en Melf (uut Slien)- nu weet ik dat ik niet de enigste idioot ben die op deze wereld rondloopt.
Chiel- omdat z'n Sonic serieus goed knalde.
En natuurlijk Gomer Pyle- voor het verhuren van zijn milieumat!!
en verder iedereen die ik vergeten ben!!! van harte bedankt allemaal!!!!!

Tja en eigelijk wil ik ook diegene bedanken die niet!! gekomen zijn en eigelijk wel wilde! dankzij hun konden wij nu nog meer rijden en behielden wij het exclusieve karakter van deze onvergetelijke meeting

Last edited:
Ik wil mol en bami ook nog even bedanken voor het prachtige geschreeuw tegen jet de hele dag Was heb ik gelachen zeg.

Ook de vakantiefoto's van gp en jet waren erg leuk om te zien

zip#19 said:
Ik wil mol en bami ook nog even bedanken voor het prachtige geschreeuw tegen jet de hele dag Was heb ik gelachen zeg.

Ze zijn vet of niet zal ik ze allemaal op forum posten

Beerke said:
Ow ja ik wil de volgende personen bedanken voor het geslaagde weekend,^

XSHRunner- omdat ik zelden een scoot zo vaak voorbij heb zien knallen en ervoor zorgdraagt dat ik nu nog steeds fluoriserende oranje/groene strepen op mijn netvlies heb!

hehe jah ik knallde idd erg veel gisteren, maar daar hoef je je niet voor te bedanken mijn naam is trouwens hendrik !! volgende keer zal ik me ff voorstellen !!!

AdiozZz

, en gelukkig niet mee gereden met Bassie. Want later bleek dat hij op de terugweg een ernstig ongeluk heeft gehad, er was een auto met hoge snelheid aan de passagiers kant naar binnen gekomen op een kruispunt, precies op de plek.....waar ik dus zou hebben gezeten. Het kippevel stond op me rug toen Sander me hiervan telefonisch op de hoogte bracht. Met bas is verder gelukkig alles goed.

was aan de bestuurderzijde ter verduidelijking.Auto is waarscheinlijk totallos :r

zip#19 said:
Kijk, dit ben ik met mn zak in het zand, en dit zijn Jet en ik die erotische foto's van onszelf aan het maken zijn, en dit en dit...