Maar we doen dit niet puur voor de publiciteit, al is dat wel handig meegenomen uiteraard.
Zoals in me eerste post staat, ik zou het een mooi gebaar vinden van de scooterwereld om iets terug te kunnen doen aan de nederlandse maatschappij!
De publiciteit krijg je vanzelf als mensen der va op de hoogte raken.
We vinden het gewoon belangrijk dat der weer eens gezonde kinderen ter wereld kunnen komen.
En niet met een of andere aandoening.
Wat dat komt steeds meer voor in Nederland.
Jullie willen zelf toch ook gezonde kinderen/neefjes/nichtjes/kleinkinderen krijgen of niet dan?
En sponsoren is snel gevonden want iedereen wat een beetje menselijk is geef wel aan een goed doel voor kinderen........
VOOR ALLE DUIDELIJKHEID : KIKA KINDERKANKER VRIJ WORD HET GOEDE DOEL WAARVOOR WE GAAN SPRINTEN........
ZAL DOOR FUZION IN EERSTE POST VERANDERT WORDEN........
We hebben van speezkeesz het aanbod gekregen om misschien SBS6 te laten komen filmen voor media aandacht. Bedankt daarvoor!
Ook zoeken we nog steeds mensen die gemotiveert zijn en graag willen helpen. Momenteel hebben WesSyl en ik onze handen vol met het zoeken van eventueele sponsors.
We zijn nog opzoek naar mensen die contacten hebben met dranghekken
Aangezien het veel kosten oplevert voor ons als we dit allemaal moetten huren. Ik ga er van uit dat we ongeveer 450-550 meter aan dranghekken nodig zullen hebben.
Ook hebben WesSyl en ik besproken waar de sprint misschien gehouden zal worden. Dit moet nog even goed besproken worden, en jullie worden op de hoogte gehouden.
Ik vind het mooi dat er blijkbaar genoeg mensen zijn die er toch ook belang bij hebben!
We zijn nog opzoek naar mensen die contacten hebben met dranghekken
Aangezien het veel kosten oplevert voor ons als we dit allemaal moetten huren. Ik ga er van uit dat we ongeveer 450-550 meter aan dranghekken nodig zullen hebben.
ga gerust uit van 700/800 meter, sprintbaan goed afsluiten kost al snel 600 meter, ga er vanuit dat je ook voor de start dingen af moet zetten en dat je meer hebt dan alleen de 150m sprintbaan.
Leuk idee, mijn ma heeft namelijk k*nker en een goede vriend van me is er nu gelukkig een tijdje vanaf. Ik heb voorheen ook een aantal dingen georganiseerd voor het kankerfonds wat ik altijd erg leuk vond (het idee alleen al om mensen te helpen!)
Edit: Wessyl, als ik met iets kan helpen moet je maar even contact opnemen ik woon in de buurt van Roermond, sittard is goed te doen dus voor mij :#
Ik vind het idee echt goed,ik zal me ogen ook open houde als ik een sponsor ergens zie.
Het idee is dat mensen geldin kunnen zetten op ons? en iedereen rijd voor een ander doel? of wat is het idee dat we geld moeten verdienen?
mensen vinden het echt niet erg om 10euro te missen denk ik.
Ik wil me wel opgeven als hulp of wat dan ook het is wel 3 uur rijden maja ik wil wel zelf sprinten natuurlijk:W
we hebben als goed doel kika gekozen.
die doen onderzoeken naar kanker voor kinderen.
we willen dus rijders 15euro laten betalen om te sprinten en toeschouwers 7,5 euro
dat geld word in een pot gedaan samen met het sponsorgeld.
en natuurlijk mogen op de dag zelf nog vrije donaties geven worden
dat maakt iedereen zelf uit.
als iedereen 5euro ofzo zag kwamen we al een heel eind
mogen er alleen maar sbo sprinters mee doen of kan ik ook gewoon aankomen met m'n scooter want ik zou er graag aan mee doen mijn ma heeft namelijk borstkanker en een vriend z'n ma is er aan overleden en het is gewoon geweldig om zo'n goed doel te steunen want kanker is het ergste wat je kan krijgen