Inderdaad..
Ik vind iig dat het weinig meer met tunen te maken heeft (iedere gek kan zo'n kit goed aan het lopen krijgen). Dat is iets wat ik "minder" vind aan NX
http://www.break.com/index/drag_racing_filmed_at_1000fps.html
dit is meschien ook een leuk discussiepunt in dit topic?
.
Respect voor iemand die met minder trucjes dan de competitie het snelst is, maar competitie is competitie. Doen wat je moet doen om zo snel mogelijk te zijn (binnen de regels)
Ik denk dat het nog wel eens vies tegen kan vallen om zonder schade ed het goed aan het lopen te krijgen.
Het is niet ff plug and play hoor...
Begin jij aan NX zonder enig boeren verstand ?
Als joël nu eens een keer zou sprinten met een NX setje
Nee dat niet.
Er zijn er genoeg die het stoer vinden om te hebben en die raar staan te kijken waarom hun cilinder naait.
Zelf denk ik dat het met de 70cc klasse niet meer al te veel meer aan tijd gewonnen gaat worden. Ook met vermogen denk ik dat ze al aardig tegen het 'max' aan zitten...
Joel rijd er na mijn weten niet mee omdat ie niet alles op het spel wilt zetten...
Terecht... ik baal ook als me blok in puin loopt.
Voor de mensen die in dit topic weer kansloos aan het blaten zijn over wat wel en niet kan / wat wel en niet triest is om toe te voegen om meer vermogen te crieeren....
Ga eerst eens onder de 7 rijden en kom dan mee discussieren of het mogelijk is onder de 6 of 6.5 te rijden.
Tijden die nu gereden zijn , zijn geen bron om conclussies uit te trekken.
De mensen die zelf die tijden rijden weten wat er goed en fout ging en wat er eventueel nog te verbeteren is.
Maargoed , ik houd er over op want deze discussie is al vaker voorbij gekomen.
3 jaar geleden was 15/16 pk DE max.
Speed04 cilinders gaan nog wel richting de 25-26 pk komen.