This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SpiRox Project VRC Tuned

Die vinny doet mooi werkt tegenwoordig blijkbaar.Veel belgen zeiken over vinny maar is er dan een belg die hoger gaat?juist NEE!!Ga hem dan eerst overtreffe en dan zeiken..
 
die vinny heeft houden handen blijkbaar.

we sprinten wel tegen elkaar op lint .

vind echt vet da er in belgie zoveel projecten komen
 
[5th] klaas said:
ok dank je,dus hij is goed afgesteld alleen er gaat nog gekeken worden of ie vroeger of evt. later ,beter presteerd.ik vond het al vaag wel veel pk maar niet de onsteking fatsoenlijk afgesteld hebben haha. succes dan nog

Afgesteld is nog niet gebeurd. Is van werkbank direct op bank gezet.
Deze prestaties werden gevraagd door eigenaar.
Maar na 14jaar in het scooter circus, weet je wel hoe je iets moet temmen.

We zullen zien wat er nog uitkomt !

PS : Hopelijk wordt eerste rit van eigenaar gefilmd !!
 
afcbf said:
Amaai heb bericht gehad ! 22.27pk is het eindresultaat !!! Ik ben er echt niet goed van 8P8P8P8P8P8P


heb ook sms gehad met de vermelding van 22.27pk +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+


VRC - POWER +ralf+
 
HaHa, ik krijg net ook een bericht +ralf+ Ik ben ECHT benieuwd naar de grafiek man.

Hoeveel had marco_v_w???

/merci eh donny :*
 
Spasta said:
HaHa, ik krijg net ook een bericht +ralf+ Ik ben ECHT benieuwd naar de grafiek man.

Hoeveel had marco_v_w???

/merci eh donny :*

Mss begrijp je nu wrm ik men scoot naar vinny heb gedaan voor aftestellen

XSH-ROX had volgens mij 22.2PK dat ik op scooterbase had gelezen
 
afcbf said:
Mss begrijp je nu wrm ik men scoot naar vinny heb gedaan voor aftestellen

XSH-ROX had volgens mij 22.2PK dat ik op scooterbase had gelezen

ik begrijp da wel maar ik vind da zonde zoals ik al zij. nu hebt ge die run nie gezien ofwel? en mjah, mensen die niks anders doen dan afstellen en tunen die zullen altijd wel beter kunnen afstellen maarja. tis maar wa ge wilt eh
maar daar gaan we nu nie over melken.
 
idd, 22.27 Grafiekjes zullen worden gepost.

Wel adapter waterkoeling (Malossi) rond mijn horen gevlogen !!! , koppeling heeft het moeilijk. De nieuwe Continental Twist Sport plakt abnormaal aan de rol.
Weer condities waren optimaal. !!
Draait 13900 rpm. temp 51°.

Nu nog wachten op greg zijn aerox he afcbf, wat die zal doen!
Nog wat werk aan, maar zal tussen 22 & 23 moeten scoren.
Vlamt op hebo cilinder. Dus er moet iets bewezen worden.

En Robo zijn doos (bouwpakket) ligt er ook nog.

In de kanten van Lint (Antwerpen) zit wat vermogen.
 
afcbf said:
Amaai heb bericht gehad ! 22.27pk is het eindresultaat !!! Ik ben er echt niet goed van 8P8P8P8P8P8P
Echt een verschrikkelijk vette score, daar doe je niks aan af. Maar zoals ik het nu begrijp heb jij dus je scoot + pak geld naar Vinny gebracht. Hij gaat banken/het ding afstellen en belt jou op dat je zoveel vermogen hebt?
En daar ben je nog blij mee ook? 8P
Ik zou het liever zelf doen/er iig bij zijn. Misschien begrijp ik het verkeerd, maar anders snap ik echt niks van jou

[edit]
Waren deze metingen gecorrigeerd of ongecorrigeerd Vinny?
[/edit]
 
afcbf said:
Amaai heb bericht gehad ! 22.27pk is het eindresultaat !!! Ik ben er echt niet goed van 8P8P8P8P8P8P

Pffff.... was je er niet eens zelf bij :S Hoe lame :X

Je was er dus niet eens zelf bij/niks zelf gedaan :X
 

je begrijpt het goed. voor zover ik kan volgen toch.
 

klinkt goed ya

je meot die dingen ook vast zette
 
D.J said:
Pffff.... was je er niet eens zelf bij :S Hoe lame :X

Je was er dus niet eens zelf bij/niks zelf gedaan :X

Ben eens blij dat ik alleen heb kunnen runnen en afstellen.

Meestal sta ik in t midden van een voetbalveld.

Er is nog wat werk aan scoot, (niet aan motorblok), dat zal hij zelf moeten doen.

->Mol , pak geld !, nee weeraleens gedaan voor promoprijs !
 

hehe zo gaat dat in scootermania goede klanten worden netjes verzorgt zo hoort het ook +ralf+ mooi werk vinny
 
mja was nog vetter geweest als hij het zelf had gedaan of erbij was geweest, nu lijkt het net of die gast tiktak aant kijken was terwijl vinny zich in het zweet zat te werken aan zn scoot8P maarja toch een erg vette score!!