Speed Zip en Speed Nrg

Ben eens benieuwd ja. Kwa gewicht is het nu al een stuk beter. Zit rond 47kg nu ong vergeleken met mn ''stnd'' sp 98 heel groot verschil natuurlijk :p . Nog niet kunnen testen met rijden mn blok + ander frame staan nog bij epc.
 
Vandaag gelukkig scooter weer thuis zodat ik alles snel kan overzetten/ sprintklaar maken.

Met dank aan EPC/RST dat ze nog voor Zondag tijd hadden om te banken.

Hier onder grafiekje zit aleen nog wat slip in overbrenging. Zal na Hengelo weer gaan testen ook met andere inlaat en proberen slip er uit te krijgen.


grafiek23.jpg

grafiek232.jpg
 
Net even getest het leeft in iedergeval :p word aleen snel warm en was een keer vergeten waterpompje aan te zetten 8P Toen ging die wel erg snel richting de 60 graden. Helaas ook wat krassen op mijn achterkap door die ijzeren dingetjes aan mn broek :'( Hopen dat het morgen beetje goed weer word. Staat nu dus ver in elkaar nog paar kleine dingetjes en hij is klaar.

Paar foto's en filmpje

zip1.jpg


zip2.jpg


zip3.jpg


zip4.jpg


[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PUpzjTjAC_U"]YouTube - EPC/RST tuned Speed Zip[/ame]
 
Vandaag natuurlijk naar Hengelo geweest. Begon goed smorgens gelukkig geen regen. Had aleen wat problemen met de temperatuur. Verschillen tot 15 graden van start tot finish.

Eerste run liep het als een gek helaas net een fractie te vroeg en valse start. Er na heb ik nog 1 keer gereden en toen begonnen de problemen.

Stond in de rij en scooter viel opeens uit en wou niet meer starten helaas. Toen dus terug gegaan naar auto even gekeken en hij was compleet verzopen. Hele uitlaat zat vol benzine. Dus snel even alles schoon gemaakt starte weer dus terug naar de start. Daar aagekomen zelfde verhaal en toen begon het te regenen. In de tijd dat het aan het regenen was carb even uit elkaar gehaald en toch nog kunnen fixen.

Er na heb ik nog een mooie tijd van 7.225 met eindsnelheid 117.8gereden en nog een van 7.215 met eindsnelheid van 117.5 waar ik wel zeer mee te vreden ben voor mijn eerste sbo sprint.



Nog een filmpje van 7.215 run tegen kees die helaas valse start had.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=dvSvRiN3b7U"]YouTube - SBO Sprint Hengelo EPC/RST tuned speed zip[/ame]

pic1tyj.jpg


pic2mnp.jpg


Voor volgende sprint in iedergeval koeling proberen te verbeteren en nog wat aan de overbrenging veranderen en wat testen op de bank als er tijd voor is. Scooter weegt nu ongveer 48 kg en ik zelf 68kg (116kg totaal) dus ik ga eens kijken waar wat gewicht te winnen valt.

Al met al leuke dag gehad aleen jammer van de regen maar toch nog genoeg kunnen rijden :D Als iemand nog foto's heeft post ze maar.
 
Was leuk om wat te ouwehoeren met jullie in Hengelo en nog bedankt voor het onthouden van de tijden!

Tot de volgende sprint man!
 
Was leuk om wat te ouwehoeren met jullie in Hengelo en nog bedankt voor het onthouden van de tijden!

Tot de volgende sprint man!

Ey man, ja was idd gezellig heb al weer zin in de volgende sprint. Had nog filmpje van jou en je maat. Weet niet of je al gezien had had het in zijn topic ook gezet. Plaats hem ook nog wel even bij jou.
 
Back
Top