SBO MHR Speed 7T Zip

Had nog een grafiekje van Zwanenburg gevonden:

img00720201109222204.jpg
 
Nou even een verslagje vanaf mijn kant.
Zaterdag 24 September(Laatste SBO Sprint 2011 @ Lisse)

Het begon in de hele vroege ochtend al, (veelste vroeg naar mijn idee)
Ongeveer 45 minuten was het rijden naar Lisse, daar aangekomen even een goed plekje gevonden en alles rustig uitpakken, want we waren lekker op tijd.

Nog even laatste iets borgen en het buddy slotje gemaakt en toen gaan keuren. Was allemaal prima, want de loodgieter was langskomen. Ding lekte niet, of andere rare dingen dus alles was in orde.
Toen nog even rustig wakker geworden en uit eindelijk konden we de baan op!

Eerste run, 7,68 volgens mij met een reactie tijd van 0,2x. Dus ik maar ook de zip moesten nog even wakker worden. Verder kwa toeren etc. liep die wel goed!

Tweede run, 7,4x dus ging al wat harder!

Derde run 7,38 volgens mij, dus het ging steeds harder!
Toen daarna nog een 7,31 gereden en als snelste tijd een 7,25. Deze laatste tijd had mijn PR verbroken en hiermee stond ik ook gelijk boven aan in de kwalificaties!

Omdat het lekker weer was had ik mijn sproeier iets krapper gezet net voor de finales, toen nog 1 run gemaakt en die was 7,33 hij ging dus weer langzamer! Ik vond dit erg raar, maar ik liet het maar zo voor de finales(was wel een gokje)

Toen de finales. Ging een beetje kut, ik reed 1e keer vals, en toen een langzame tijd(ik hoorde later 7,58). Ik wilde namelijk op safe spelen, anders zou ik helemaal niet meer door zijn. Toen uit eindelijk nog wel door gegaan!

Uit eindelijk stond ik in de finale tegen Joey Koch! Arthur had me even geleerd hoe je goed kon opwarmen en buren etc. Dit hielp wel! Ik had een super start, 0,00 reactie tijd!! Uit eindelijk met een tijd van 7,200 de 1e plaats gepakt waarmee ik natuurlijk super blij was!

Toen prijs uitreikingen! Was een aardig natte boel, Joey ging achter me aan rennen met de champagne(de flikker:p). Maar ik had hem wel mooi terug gepakt haha, en dat had die volgens mij niet verwacht!:)

Was wel echt een super dag veel lol gehad en mooie tijden gereden. Wil ook iedereen bedanken voor SBO 2011, het was mijn 1e jaar en ik vond het echt lachen!
Tot volgend jaar!!

(Als iemand filmpjes/foto's van de goud zwarte zip heeft, stuur die even door als je wilt)

Verder gefeliciteerd alle beker winnaars en kampioenen!

 
Netjes, nu ff een vers zipje opbouwen, blokje zit wel goed!:p

Zipje staat al klaar:p. En ben 'm nog even aan het fine tunen voor volgend jaar:)

Ook nog een filmpje op youtube gezet(Er komen er meer):

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KujbToX4lGQ"]Speed 7T Zip(Hugo) vs Speed 7T Aerox(Joey) - Finale SBO Lisse 2011 - YouTube[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=yoOGX8nTX-w"]Speed 7T Zip(Hugo) Vs Frame Racer - SBO Lisse 2011 - YouTube[/ame]
 
Last edited:
gefeliciteerd hugo..
ding gaat steeds sneller :) benieuwd wat het volgend jaar gaat doen..


let er wel op dat je eigenlijk niet geholpen mag worden bij de start ;)
 
Idd, lekker gereden HUUUUGGOOOOO!
Volgend jaar dat ding netjes maken en dan lekker mee knallen in de 70a!

Maaaar, toch zal je de bijnaam beuner houden haha :p
 
Hugo.. gefeliciteerd kerel! Maar.. Je voelt hem al aankomen.. Ik zal het maar niet zeggen. Dan kan iemand anders het doen :-:

*Bas was me al voor :D.
 
Back
Top