Speed Zip en Speed Nrg

Vandaag even de kapjes opgehaald voor de Zip. Zien er echt goed uit aleen slecht te zien op de foto. Zal morgen als het licht is aantal foto's buiten maken als ik ze gemonteerd heb. Zometeen even alles overzetten op Sp 98 frampje en kappen monteren zodat ie klaar is voor Jubbega.

kapjes.jpg


kapjes3.jpg


Closeupje van de lak

kapjes2.jpg
 
Ziet er goed uit!!
Ben benieuwd hoe die uit ziet als hij in elkaar staat! :D

Inlaatje toevallig van Jan#25 gekocht? :p
 
Mooi dat je me kapjes goed vindt ;) En voor die prijs dan lol ...

Ciao kerel ! Succes met de verdere opbouw !
 
@ Wallie

Ja heb die van hem gekocht aleen nog bij EPC even laten bewerken.

@Hollow

Ja ziet echt netjes uit ben benieuwd hoe ze uitzien als alles gemonteerd zit. Ga zo maar eens sleutelen :)
 
waarom laat je een twins inlaat tunen door EPC?

wel vet 2 sprinters!


Omdat het v-force membraan in een huisje zit wat eigenlijk voor de race is ontworpen, en dus voor een 19mm carb.

Maar de blokje van de NRG ziet er goed uit, ook lekkere binnenkomst score :D

Ben benieuwd naar de zip!
 
Omdat het v-force membraan in een huisje zit wat eigenlijk voor de race is ontworpen, en dus voor een 19mm carb.

Maar de blokje van de NRG ziet er goed uit, ook lekkere binnenkomst score :D

Ben benieuwd naar de zip!


Had niet duidelijk er bij gezet maar 22,3 pk score is van de Zip :D was de bedoeling om daar de twins inlaat op te zetten maar heb ik nog niet gedaan. Laatste tijd even meer met de Zip bezig omdat deze voor Donderdag sprintklaar moet zijn voor Jubbega :)
 
Zo beestje is klaar voor Jubbega. Veel tegen slagen gehad vanalles dat niet paste zit alles eindelijk goed. Stoot ik net klein gaatje in radiator wel maar heel klein wat vloeibare pakking op gedaan wel beetje beun maar hoop dat het houd. Anders moet ik nog snel ff ander radje fixen voor morgen. Paar fototjes met de kappen er op.

zippics4.jpg


zippics3.jpg


zippics.jpg


zippics2r.jpg
 
Ik geloof dat de onderkuip er al op zit op de foto`s;)
Ziet er zeer netjes uit, ben benieuwd naar de Nrg:)
 
Zo vandaag naar Jubbega geweest was wel leuk en gezellig aleen ver rijden 600km in totaal.

Smorgens vroeg vertrek:

36212850.jpg


Ergens onderweg pis pauze moet ook gebeuren :p

38297883.jpg


Toen kwamen nog paar vage mensen die er wel erg ouderwets gekleed uitzagen naast ons rijden 8P

31684498.jpg



Eindelijk in Jubbega

63182408.jpg


Scootertje uitgeladen

54672208.jpg


30157661.jpg


Toen kon het sprinten beginnen. Eerste heat ging erg slecht voor ik het wist was het al groen ging vrij snel dus had reactie tijd van een dooie oma. Er na kon ik ook nog eens van het gas afgaan omdat ik omhoog kwam. Toen een tijd gereden van 8.146 met reactie tijd van 0.466 en eindsnelheid van 114.59 8P Duidelijk slecht start dus.

36759687.jpg



Tweede Heat ging al iets beter. Reactie tijd van 0.215 moest weer even van het gas af en toen een tijd gereden van 7.614 met een eindsnelheid van 111.48 . Naar mijn gevoel kon dit nog sneller aleen even oefenen met de start. Helaas kwam ik net 0.1 te kort voor de omloop en viel ik er net buiten ,dus kon ik ik mijn tijd niet meer verbeteren

58479080.jpg


21321433.jpg


Er na nog even naar de Mac en weer terug naar huis

73215207.jpg


Al met al wel leuke dag aleen jammer dat ik niet meer kon sprinten heb 300 meter met scooter gesprint en 600km heen gereden :p Nu scooter in orde maken voor Damwoude nieuw zuigertje en mischien nog afstellen op bank als daar tijd voor is. En er na eens kijken
of het op Damwoude wat beter gaat lukken met de start :)
 
Vandaag even beetje gesleuteld aan de Zip alle kappen eraf gehaald en even een ander vorkje er in gezet. Is maar voor tijdelijk want komt binnen kort licht vorkje in met trommelrem. Was lekker weer dus nog even klein stukje gereden hier onder klein filmpje voor een beeld te krijgen hoe die nu loopt. Dinsdag gaat ie naar EPC om daar op de bank af te stellen. Moet wel nog even nieuw zuigertje in. Ben benieuwd wat er uit te halen valt.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hnYll2tGz9Y"]YouTube - EPC/RST Tuned Zip Sp[/ame]
 
jah kerel ik mis de kapjes toch wel hoor als ik ze hier zie glimmen. Staat hem mooi.

Moet je trouwens de kleurcode niet hebben ? Of kleurnaam eerder, zodat je dat spatbordje van je trommelvork ook in de kleur kan spuiten.

Succes eig kerel !
Felice
 
Nou weer eens een update. Mijn zip staat al tijdje bij EPC voor wat te testen en is helaas nog niet terug voor zondag dus zal ik Damwoude helaas moeten missen. Dus heb ik toch maar besloten dit jaar nog SBO te gaan rijden in de Scooter70. Om een beetje mee te kunnen komen zal het toch alemaal wat lichter moeten dus wat nieuws aangeschaft :) .

Heb dus compleet frame, vorkje, carbon voorkap:~ , L&M achterkap gekocht. Meeste mensen zullen het ding wel kennen aangezien die al sbo gereden heeft. Zodra ik dus de zip weer thuis heb staan zal ik blokje gaan overzetten en nog wat andere dingetjes. Verder ga ik nog een beetje verder zoeken om wat gewicht te besparen.

Aantal foto's:

zip2000carbon.jpg


zip2000carbon2.jpg


zip2000carbon3.jpg


zip2000carbon4.jpg



Vandaag heb ik even de achterkap opgeschuurd en opnieuw gespoten en nog wat kleine dingetjes gedaan. Hopen dat alles op tijd klaar is voor Hengelo en eens kijken of ik een mooie tijd kan rijden.
 
Ziet er goed uit en ben benieuwd wat voor een tijden je gaat rijden!! :D

Vet dat je nu ook SBO gaat rijden!
Enjoy kamp limburg @ SBO :p
 
Ziet er goed uit en ben benieuwd wat voor een tijden je gaat rijden!! :D

Vet dat je nu ook SBO gaat rijden!
Enjoy kamp limburg @ SBO :p

Ben ook eens benieuwd. Heb er iig goed veel zin in. Laatste keer dat in serieus met scooters bezig geweest ben is in 2005. Hoop veranderd vergeleken met nu dus moet
ik ook maar mee doen en zo licht mogelijk bouwen :p
 
Back
Top