Speed, Evo of Manston II ?

Originally posted by Boyd
Ik vind de wand van polini beter dan van malossie. Dat hier boven is idd het gevolg van detonatie als je het mij vraagt.
Het is Malossi n00b, geen MalossiE :X
 
Originally posted by Sander
Vreemd.....hier worden ze al teruggelegd aangeleverd... Vage opmerking :?


qwooot:
--------------------------------------------------------------------------
idd, tegenwoordig worden de spijlen van uit de fabriek trug gelegd (van de MHR´s dus).

als je een oud model hebt, wel ff zelf trug leggen dus.

--------------------------------------------------------------------------


exactemoendo 8P :W
 
erm, voor manston hoef je niet persé ja carters te bewerken, das alleen voor speed omdat het hemd van de cil dikker is en daardoor niet zommaar derin past.

verder vind ik evo een uitstekende keuze, veel blaasplezier dermee :W
 
speed zowieso de snelste. er moet idd een andere krukas bij (kankerduur ding) en een hele goeie pijp... mhr pijpje ofsow. dan ben je nie langzaam:)
 
Originally posted by speedwous
speed zowieso de snelste. er moet idd een andere krukas bij (kankerduur ding) en een hele goeie pijp... mhr pijpje ofsow. dan ben je nie langzaam:)

Je blaat 18pk :|

Lezen is een vak en scheldwoorden hoeven niet perse.
 
Originally posted by Aprilia_area 51
Zegt de man met de 20.5 mm carb :rolleyes:

Manston zijn prima dingen hoor :), ook al is de wand dunner (scheelt niet veel) presteren die dingen zeker wel op een hoog niveau...

Heb nog nooit iemand gezien die bij het "afwerken" een hap nicasil eruit plukte.

yow, haha. prachtige opmerking jeroen.

verder is het nica wel in orde van de manston, echt niets mis mee. de aanhechting op de wand is enkel af en toe niet al te lekker waardoor het eraf kan springen,
 
Originally posted by Sokkeman
verder is het nica wel in orde van de manston, echt niets mis mee. de aanhechting op de wand is enkel af en toe niet al te lekker waardoor het eraf kan springen,
Ken je die gast die zichzelf tegenspreekt? :D

Maargoed, veel plezier met de Evo. Het zal je vast wat plezier op gaan leveren allemaal.
 
Wat zit je nou te blaten met die 20,5mm???

Die gaat straks op me standaard 125cc blokkie komen duszzzzz.....

En trouwens mijn MHR Team was vanuit de doos ook al helemaal strak afgewerkt, als je naar die spijl kijkt zie je heel duidelijk dat die al is afgewerkt.
Komt er gewoon op neer dat ik zelf hele goede ervaringen heb met Malossi en daarom raad ik die ook aan.
 
De kwaliteit van het Nicasil is prima bij een Manston, alleen jammer dat de aanhechting ietsje minder is :rolleyes: Dan liggen er dus nog steeds lappen prima Nicasil van je cilinder af :|

Op Minarelli zou voor mij de keus heel simpel zijn; Evo...

Op Piaggio zou ik [als ik weinig gezeik wil] twijfelen tussen een Evo en een Speed Replica...

En over welke cilinder het snelst is; WELKE Evo ga je met WELKE Speed vergelijken... Evo op Team-niveau is bullshit, tenzij je de Italiaanse benamingen aanhoudt...
 
Originally posted by speedwous
speed zowieso de snelste. er moet idd een andere krukas bij (kankerduur ding) en een hele goeie pijp... mhr pijpje ofsow. dan ben je nie langzaam:)

Een MHR-pijp is niet snel, en op Minarelli ronduit beroerd te noemen [rare knik @bocht]...
 
wat bedoel je met een rare knik, een gast hier in de buurt rijdt met deze pijp @ speed en die gaat toch echt wel ziekelijk

lenselijer-mhrpijp.jpg
 
Dat is ook geen MHR-pijp, dat is een MHR Team-pijp... Net als bij Piaggio staat de MHR-pijp ook flink in de schaduw t.o.v. de Team2000/2003...
 
Back
Top