SOBW Race Emmen 20 aug 2005

Nou ik zeg je 1 ding het is totaal niet te vergelijken met Adam!!!Dit is echt veel gladder maar daar zal je als het regent snel genoeg achter komen..
 
roelandri said:
Nou ik zeg je 1 ding het is totaal niet te vergelijken met Adam!!!Dit is echt veel gladder maar daar zal je als het regent snel genoeg achter komen..

Dan zal ik het wel vanzelf voelen :+ .
 
zo ben net weer terug , ff barbecuetje gedaan @ pottendijk :)

het heeft niet geontweert en het was geen noodweer ,dat is net aan ons voorbij getrokken , 't was vandaag wel erg warm , vanavond heeft het even stevig geregen maar nu is het zo goed als droog , we zien het morgen wel..

heb van sommigen ff foto's gemaakt tijdens de trainingen , Lydia ,Rik , kervin , Twan en meer , komen hier nog wel te staan , en nog een mooie van Tino , VOOR dat ie ff een schuivertje maakt met rik zijn machine :P
 
zo , weer terug van nw weerdingen , eerst vrijdag aan het trainen geweest , scooter hield toen een beetje in dus wat met rollen ouwehoeren, zaterdag nieuwe drukveer en andere zuiger erin gezet , toen liep die dus een stuk beter en zo maar de tijdtraining en wedstrijd gereden. vrijdag was best een leuke dag en best lekker gereden en ge-bbq'd :)

volgende dag was het best mistig maar wel droog , alle trainingen en wedstrijden waren droog :) , eerst in de training rustig aangedaan , stond te licht op de rollen , dat ff gefixt en de tijdtraining gereden , wat lekker ging totdat de scooter een andere kant op wou dan ik , ik lag dus op mijn plaat , had het stuur nog vast en been nog onder de scooter en dus opstappen en verder jakkeren :) , moest toch wel een keer gebeuren :p
in de tijdtraining heb ik een 5e tijd neergezet , bij het starten kwam ik helaas niet goed weg en kwam ik dus bijna achteraan terecht , toe ff een kleine inhaalrace gedaan en 6e geworden. ik vond het een lekker wedstrijd , iig mijn rondetijde flink omlaag gebracht vergeleken met de vorige keer :)

al met al een leuk dagje :)

ik zal morgen of overmorgen wel ff wat foto's neerplanten hier , heb foto's van de top en paar van SM , en nog wat van de training op vrijdag
 
die leeft nog :P , hij is iig op eigen kracht in de ambulance gestapt , word gezegd dat de remblokken eruit waren...

ik heb nog een foto van je Joop :)
 
klopt ze voor remblok was eruit gevallen.

en hij heeft het hek krom gekopt.

als het ernistig was was de herstart er ook niet zo vlot na.

weer de Grootste complimenten voor de medilance + personeel
 
Het was eindelijk weer eens een droge race dit keer. Zowel de std A was gaaf om te zien en bij de top zaten ook leuken gevechten bij..

TOP 3 Std :

1 Rodney
2 Arno
3 Jasper

Top 3 Top :

1 Rik van rijssen ( Is daardoor Kampioen geworden, felicitaties +ralf+ )
2 Ge
3 Caine

Heerlijk gereden hoor jongens!..
 
Zeker een leuk dagje en eindelijk een overwinning aan onze kant. De 1ste van het seizoen dus klein feestje gemaakt O-)
Verder wel jammer dat Patrick snel was uitgeschakeld, wat ik van hem begreep nogal een harde klapper gemaakt in de hairpin. Het enige deel van de baan wat ik dus niet zag.
Benji ging ook snoeihard, voor degenen die er niet waren maar de baan wel kennen. Een rondetijd van 57,2 in de race. Echt bizar hard, alleen ging hij helaas ook onderuit toen hij Rodney net weer voorbij was en op de 1ste plaatst reed. Daarna was het slechts uitrijden, Arno daardoor netjes 2e en Jasper na een crash en redelijk stram gevechtje met Rob prachtig 3e. Ik heb erg genoten, uiteraard ook door de overwinning.
Verder nog een :* voor Mark, aangezien hij in 2 klasses reed en helemaal naar de klote was.
Topscooter vond ik maar saai, enige wat leuk was om te zien was de inhaalrace van Kervin en Kees van Dijk die op het rechte stuk 20km/u te kort kwam maar toch nog 5 man voorbij ging door heerlijk stuurwerk. Collega (DaMol-tuning SPAM :X) Dani helaas 1 of zelfs 2x een uitstapje in de hairpin en daardoor een stuk teruggevallen.

En beterschap voor de expi rijder, al denk ik niet dat er veel expi mannen rondneuzen hier.
 
Back
Top