SOBW Race Emmen 20 aug 2005

nms284 said:
Dat ligt er een beetje aan of mike nog komt, want anders is het pak ook geregeld...en anders... tja dan wordt het nog even verder zoeken!!


ik neem ook nog een pak mee naar A'dam , wel oud maar iig leer en met kneesliders.

in nieuw weerdinge kan meestal de dag voor de wedstrijd getrained worden , ik zal wel even voor je bellen naar Piet :)
 
ach anders kun je altijd nog naar Zweeloo toe (plaatsje in de buurt) , daar word springen voor paarden georganiseerd , en wel door ene Joop Timmer , wist niet dat ie dat nou zo leuk vond :P
 
Mol said:
Ik zal er ook maar weer wezen, kijken of we Rodney nou eindelijk eens een keer op het hoogste plankje van het podium kunnen trappen }) -:-


moet ie eerst langs gilbert :rolleyes:

nee het zal vooral in de st scooter klasse weer een spannende race worden denk ik
 
melf #50 said:
ik neem ook nog een pak mee naar A'dam , wel oud maar iig leer en met kneesliders.

in nieuw weerdinge kan meestal de dag voor de wedstrijd getrained worden , ik zal wel even voor je bellen naar Piet :)


achja, als ze maar een pak aanheeft. handschoenen heeft ze iig al wel zelf.. dat dan weer wel....... :rolleyes:
 
Kom er net achter dat ik ook helemaal geen laarzen heb :X Iemand maatje 39?? :rolleyes:
En wat is Mark toch lief dat hij de scooter speciaal voor mij klaar maakt :rolleyes: +ralf+
 
Marijke said:
Kom er net achter dat ik ook helemaal geen laarzen heb :X Iemand maatje 39?? :rolleyes:
En wat is Mark toch lief dat hij de scooter speciaal voor mij klaar maakt :rolleyes: +ralf+

moet toch nog naar verheul deze week...... nwe handschoenen regelen en een pak voor heinrich +pippi+
 
Hey johan heeft je cilinder het er nog steeds druk mee???
Ik moet me pak laten maken... heb een lucht gaatje bij men Aarzzz
En ja ik bn lam daarom is dit zo,n stom iets
hahaha mazlsssss
 
Back
Top