SOBW Race Emmen 20 aug 2005

wat ik begreep dat er een koelslang los ging bij Gé daarom ook al dat geveeg en gedoe op de baan. heeft hij ze slang met ene tierap vastgezet. en water erin en vlammu
 
rob#10 said:
klopt ze voor remblok was eruit gevallen.

en hij heeft het hek krom gekopt.

als het ernistig was was de herstart er ook niet zo vlot na.

weer de Grootste complimenten voor de medilance + personeel


hek was al krom , komt omdat er een kart in heeft gehangen aldus Piet
 
En alweer is de SOBW zéér snel in het updaten van de site! :)

Verder wel leuk dagje vandaag en gelukkig vrijwel geen regen gevallen...
 
rob#10 said:
wat ik begreep dat er een koelslang los ging bij Gé daarom ook al dat geveeg en gedoe op de baan. heeft hij ze slang met ene tierap vastgezet. en water erin en vlammu
Dan vraag ik me af waarom ze al dat zand spul over water gooiden, aangezien dat zo verdampt :L

of ome Gé moet met "koelvloeistof" gereden hebben :p
 
was een weer een appart weekendje..

Vrijdagmiddag aangekomen en paar verkenningsrondjes gereden om te voelen hoe scooter nu reed met gewicht op andere plaats.
Voelde wat neutraler, alleen bleef ik problemen houden met bochten waar je rechtsom moest inremmen.
Later nog op de scooter van rik van opdorp gereden, en dat rijd dan ineens zo verschrikkelijk lekker met zo'n lichte machine.

Zaterdag, eerst een photo shoot voor het Dani-replica-racing-team met Arnoud. 8)
De vrije training ging opzich best aardig en de tijden waren ook niet echt verkeerd. Alleen nog even gevallen bij het inhalen van Lennart.
De kwalifikatie redelijk zitten pushen, alleen merkte ik al snel dat mijn scooter flink aan het detoneren was. Een 6e plek en kapotte zuiger en kop waren het gevolg.

De race werd erg hip met de vlag gestart en mijn start was erg goed, omdat Ge en Rik niet aan elkaar toe wilden geven kon ik hun eind rechte stuk binnendoor pakken.
Na 2 heavy eerste rondes kwamen Rik en Ge me voorbij en zat Caine achter me. Vervolgens onderuit geschoten aan het eind van het rechte stuk, vervolgens weer verder gereden, vervolgens weer eind rechte stuk gevallen.
Toen redelijk uit ritme en de detonatie was ook al weer goed te horen. Per slot van ramp begaf de ontsteking het ook nog eens en heb ik de laatste 2 rondjes al sputterend uit gereden.

Positieve dingen, droog gebleven, scooter beuqte echt als een gek, thnx Tino, hoop gelachen, en tino heeft geloof ik hoop mooie foto's :D

Respect voor van Rijssen met kampioenshap.
 
Ik ben aan de foto's, aangezien ik steeds beter begin te knippen kost dit ook steeds meer werk :x. Target is voor F1 begint vanmiddag :)
 
Joop Timmer, nog even voor jou. Ik heb je beker niet meegenomen, alsnog vergeten :X Dus je kan em zelf ophalen in Venlo bij onze vrienden van de SOBW :*
 
Back
Top