This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SOBW Race Emmen 20 aug 2005

het is de hele week mooi weer als het goed is , vrijdag en zaterdag zou het ook het beste zijn geloof ik
 
vrijdag avond kans op regen en onweer, het blijft overdag gewoon droog de komende tijd, zegt Piet
 
vandaag ff lekker wezen gieren op emmen met pelleboer die ging weer lekker los!
hopen dat het zaterdag een beetje goed weer word tis al weerw at twijfelachtig...
maja we zien het wel weer.
 
rob#10 said:
word nog lastig voor je rickie word lastig. lang uit ritme he:S

Tot zaterdag
ach ja, we zullen t allemaal wel zien, misschien morgen nog ff trainen, maar eerst ff de runner helemaal goed krijgen. het gaat al de goede kant op.
 
wie gaan er allemaal trainen op vrijdag? weet iemand vanaf hoe laat dat mogelijk is ... kan ik is ff kijke of ik wat verder kom dan 1 na laatste in de B

tot emmen
 

Ben ik blij dat ik over 4 uurtjes weer moet werken
 
kom we doen allemaal een zondansje +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+ +ralf+
 
wheely_king said:
Ik hoop stiekem op regen behalve in de pauze's .

dan wensen we jou lekker alle regen van de wereld toe.. maar dan alleen boven jou en de rest blijft droog
 
scooterracer said:
dan wensen we jou lekker alle regen van de wereld toe.. maar dan alleen boven jou en de rest blijft droog

Heb ik iets stoms gezegd ofsow?? :X . Ik vind regen alleen iets leuker en zeker op een kartbaan vind ik het wel leuk +ralf+
 
Pff regen op emmen is echt NIET leuk.. Kweenie of je er in de regen wel eens gereden hebt??? Zoniet dan merk je het vanzelf!!
Zoja jij bent echt gek
 
roelandri said:
Pff regen op emmen is echt NIET leuk.. Kweenie of je er in de regen wel eens gereden hebt??? Zoniet dan merk je het vanzelf!!
Zoja jij bent echt gek

Ik zie het als vergelijkbaar met amsterdam, en dat beviel me goed :+