Ding draait 14.3, wat vrij normaal bij minarelli blokjes is. Winst bij sander zit in het sturen, dus hij moet nog wat uurtjes doorbrengen op de brommer
Kan jij vinden, minarelli blokjes icm c21/30 met 7t draaien altijd 14+ en er zijn vele blokjes bij die 15k draaien. Dat jij het dan veel toeren vindt zegt mij niet zoveel. Test er zelf maar eens mee, zou ik zeggen
Melf ik kan hier niet zoveel mee. Jij stelt dingen af aan de hand van je gehoor en aan de hand van wat anderen zeggen. Ik stel het af op de testbank en nu is het maar wat je betrouwbaarder vindt. Je zal best een aardige vent zijn, maar hier ga ik serieus niks mee doen.
Nog even ter info als ik het blok 14 strak of eronder de 14 laat draaien, dan lever ik 2-3 pk in plus dat het toerental niet meer strak loopt. Al moet het ding 18k draaien, so be it.
Warmte in de overbrenging heeft mijn inziens ook niet met toeren te maken, tenzij je het niet voor elkaar hebt en daardoor slipt krijgt, wat jij beschrijft.
Sander was er vrijdag ook inderdaad en ja je mag van mij alles zeggen, alleen ben ik het niet altijd met je eens, schat ik zo in
nee , dat geeft ook niet , iedereen doet het anders , alleen ik mag toch wel zeggen dat het ding veel toeren draait? ik vind het gewoon jammer dat veel mensen hier zich meteen aangevallen voelen! ik zeg ook niet dat ik afstel op geluid , maar je kunt echt duidelijke een stuk meer toeren horen dan bij de rest.
verder ga ik er niks meer over zeggen , het was gewoon vriendelijk bedoeld!
volgende keer zal ik even vragen wie jij bent en schudden we elkaar de hand en maken we gewoon even kennis , en dan hebben we het wel over het weer ofzo :*
ik heb vrijdag zelf nog gereden ,zodoende vroeg ik of Sander ook gereden had , julllie zijn best vroeg weg gegaan of niet?
Pas maar op met dat TP variodeksel. Als je wat beter gaat sturen komen die dingen tegen de grond. Dan mag je je best doen om hem recht te houden!