sloten zijn er wel meer in belandt
op stratencircuits zitten natuurlijk opstakels die er op de gewone circuits niet zijn , maar aan het einde van het rechte stuk zit ook gewoon een bandenstapel zoals in emmen , daar vol in rijden doet ook pijn , vaker gezien , of iemand die in emmen volgas de hekken in rijdt..
In staphorst staan wel heel veel strobalen , vooral in 1 bepaalde bocht kun je die hard raken , maar daarentegen hebben ze wel de banden uit het "binnebcircuit" weggehaald
daar ben ik wel vaker achter blijven hangen , niks gebeurd maar toch..
Brakel is imo bijna te vergelijken met een gemiddeld kartcircuit alleen dan een wielerbaan,
en Zwolle is zeker een leuk stratencircuit , waar je eigenlijk weinig kunt raken , ook nog een vrij snel circuit , ik vind het een superbaantje , ook al is het doorgaands gewoon een parkeerplaats voor de recreatieoplas waar het aan ligt.. Mijn vriendin zal zeggen dat haar ervaringen minder zijn , die is er al eens hard af gegaan daar
Blokzijl kun je bij een val goed tuintjes omploegen
of nie Bart (en david)
op youtube staan wel filpmjes van blokzijl , ik vind het zelf niet echt geweldig met die drempels erin , en nog irritanter is dat je slecht foto's kunt maken daar.. !