Melf ik vind je een beste gozer maar kijk hier eens naar:
Totaal aantal berichten: 47.982
Posts Per Day: 16,19
Die tijd kun je al beter besteden. Je bent al jaren aan het bouwen en er komt gewoon niks. Op een gegeven moment nemen mensen je natuurlijk niet meer serieus..
tja , het was eerst nog te doen , met AC 50 , maar nu moest ik eerst alles ombouwen naar LC ,wat al lastig is bij een Neo's en het netjes willen houden , maar ik heb nu een Stage6 racing op een blokje met een Rito krukas , lijkt me niet de ideale basis voor een racescooter
maar deze had ik ook gebouwd om iig af en toe nog eens te kunnen rijden , dus ben ik intussen met een RT nlok bezig wat veel geld kost en dus ook niet even makkeliijk was , daarbij komt nog de kleding die niet meer goed was , alles dus ook nieuw...
tis allemaal geld David , en jij begrijpt denk ik net zo goed als ik dat een huis ook geld kost ,hoef ik je niet uit te leggen ,en een vet loon heb ik zeer zeker niet...
ik snap je wel , ik zeg het al lang , en het frustreerd mij zelf ook vaak , maar als het niet kan kan het niet , ik ga niet mijn laatste centen in een race stoppen om alleen maar even mee gedaan te hebben..
maar zoals ik al zei wil ik gewoon een keer meedoen dit jaar , hoewel ik er niet veel van verwacht , geen conditie en 95 kilo gewicht is natuurlijk ook niet echt wat ,maar dat zal niet de reden zijn dat ik niet mee zou doen..
tijd heb ik weinig David , ik werk 5 dagen in de week , maar het is vrij zwaar werk dus ben ik s'avonds gewoon kapot , en zaterdag's heb ik ook meerdere dingen die ik moet doen , dan blijft nog het huishouden over , je weet zelf ook wel dat dat niet vanzelf gaat
toen ik nog thuis woonde was dat wat makkelijker
oh ja , en ik moet ALLES alleen doen .. dat is ook niet altijd makkelijk..