This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Sobw 2011

mja , 1 voordeel , kun je weer wat nieuws uitzoeken

en idd , handig dat je je huisje alleen gekocht hebt , dan kun je ze zo buiten de deur zetten :*

nja , volgende keer beter

nog mensen die gaan trainen morgen? ik zal mijn camera eens even opladen voor beide dagen

vrijdagavond ff bbq-en @ pottendijk

Dankje, gelukkig heb ik mijn huis alleen gekocht en kan ik der vrij snel afscheid van nemen. Nu ook maar eens op zoek naar een moccaprinsesje om de tijd op te vullen

When you ever go mocca you never go back . Beter van je huis mij heeft het het vorige jaar 15k gekost . Je kan beter wel gaan racen dan hoef je even niet te malen over je problemen. Daar heb je de komende weken nog genoeg tijd voor helaas. Sterkte pik

nou , ik knal zo even mijn scooters in de wagen

persoonlijk zou ik ook idd gaan rijden als ik kon , haalt idd je gedachten van zoiets af , en je kunt je eventuele agressie kwijt maar dat moet je zelf weten natuurlijk , sterkte iig..

maar ik was er ook niet

het is wel mijn bedoeling om dit jaar nog eens mee te doen , vervoer is geen probleem , scooter ook niet , blok is in aanbouw en bijna klaar , alleen geld is telkens weer het probleem..

oh ja , pak , helm etc. heb ik ook allemaal in orde dus daar ligt het ook weer niet aan , dus het ligt dichtbij om mee te KUNNEN doen..

EN ik koop liever bijv. een stuk goed gereedschap zoals een goeie draaibank oid dan dat ik dat laatste geld nog even op scheur als je begrijpt wat ik bedoel.. want daar heb ik langer wat aan

Je moet ook lol hebben heh Melf..

Voor je het weet vergaat de wereld echt in oktober (of wordt je aangereden door een een 747)

Melf ik vind je een beste gozer maar kijk hier eens naar:

Totaal aantal berichten: 47.982
Posts Per Day: 16,19

Die tijd kun je al beter besteden. Je bent al jaren aan het bouwen en er komt gewoon niks. Op een gegeven moment nemen mensen je natuurlijk niet meer serieus..

tja , het was eerst nog te doen , met AC 50 , maar nu moest ik eerst alles ombouwen naar LC ,wat al lastig is bij een Neo's en het netjes willen houden , maar ik heb nu een Stage6 racing op een blokje met een Rito krukas , lijkt me niet de ideale basis voor een racescooter

maar deze had ik ook gebouwd om iig af en toe nog eens te kunnen rijden , dus ben ik intussen met een RT nlok bezig wat veel geld kost en dus ook niet even makkeliijk was , daarbij komt nog de kleding die niet meer goed was , alles dus ook nieuw...

tis allemaal geld David , en jij begrijpt denk ik net zo goed als ik dat een huis ook geld kost ,hoef ik je niet uit te leggen ,en een vet loon heb ik zeer zeker niet...

ik snap je wel , ik zeg het al lang , en het frustreerd mij zelf ook vaak , maar als het niet kan kan het niet , ik ga niet mijn laatste centen in een race stoppen om alleen maar even mee gedaan te hebben..

maar zoals ik al zei wil ik gewoon een keer meedoen dit jaar , hoewel ik er niet veel van verwacht , geen conditie en 95 kilo gewicht is natuurlijk ook niet echt wat ,maar dat zal niet de reden zijn dat ik niet mee zou doen..

tijd heb ik weinig David , ik werk 5 dagen in de week , maar het is vrij zwaar werk dus ben ik s'avonds gewoon kapot , en zaterdag's heb ik ook meerdere dingen die ik moet doen , dan blijft nog het huishouden over , je weet zelf ook wel dat dat niet vanzelf gaat

toen ik nog thuis woonde was dat wat makkelijker

oh ja , en ik moet ALLES alleen doen .. dat is ook niet altijd makkelijk..

Je moet ook lol hebben heh Melf..

Voor je het weet vergaat de wereld echt in oktober (of wordt je aangereden door een een 747)

oh , ik dacht dat ie had moeten vergaan

nouja , dan zet ik de wekker wel weer opnieuw..

jonges....lief spelen samen heh!!!

Ow ik ben niet boos hoor. Maar wat ik bedoel, als je wil racen moet je heel graag willen en er ook dingen voor laten. Ik heb ook een koophuis, een auto, een drukke baan, en een huishouden wat ik in m'n eentje moet doen. En toch lukt het me om tijd en geld te vinden om in het weekend op de scooter te stappen. Dat ik 2 avonden in de week tot 8 uur sta te werken moet ik er wel bij vertellen. Het kan als je maar wil

o.k. , maar dan moet je niet klagen als ik je zoek rijdt natuurlijk