Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Zozo jij laat er echt geen gras over groeien he :D
is allemaal snel gegaan!!
Ziet er tof uit, 8ervelg zou ik mooi zo houden, heeft wel wat :W
 
Je moet nu wel maar is alles gaan afronden en afwerken :). Hij staat er wel al vet bij. Het totaal plaatje wat je wil bereiken is nu wel ddl :W
 
Haha vette kleuren combi, oranje grondplaat, blauwe kop en zwarte scooter:P
Sexy hr..

zie t geweld binnekort wel aan de start verschijnen ;)
 
vind hem erg vet staan, voor laag en achter nog best hoog:W

erg mooi ding, hopleijk komt er een lkkr score uit

grt jordi
 
Blijft de prorace uitlaat? of komt daar nog een ander uitlaatje voor? Hoe presteerd die pijp op de 2fast? naar behoren? of heb je het gevoel dat er meer in zit?

Begint er best gaaf uit te zien. 8)
 
Ey mensen, allemaal bedankt voor jullie reacties :W Het ding word steeds meer naar mijn zin, als ik hem elk stapje weer completer zie worden.

De Pro Race III pijp scoort in principe niet slecht op een 2Fast. Tot nu toe de hoogste score mee gehaald, en dan heb ik de C21, Team2006, VTM en de C20 getest. Niet een rare pijp dus in mijn ogen. Enkel blijft het een pijp die ontworpen is voor een 70cc cilinder. Binnenkort word er na de volgende testbanksessie een 80cc uitlaat op eigen specs besteld. Hier volgt later nog wel meer over :P

Ook zal ik vanmiddag nog even nieuwe tonnetjes halen voor op de remkabel. Wil niet dat zo'n tonnetje er af maait als ik aan het sprinten ben. Gister trok ik er dus 1 af, dus daar zal echt iets anders op verzonnen moeten worden. Dus hoorde ik dat er tonnetjes zijn die je er op zet, en die je dan er op vast soldeert. Dat zou nooit weer los moeten gaan. Dus die vanmiddag maar ophalen :P
 
krijg je hetzelfde als tom ( c4rn ) die had dat toch ook, of iig zoiets toch ?

edit: srry was zijn remhendel die brak dacht ik :rolleyes:
 
Ik weet verder niet wat Twins met de curve heeft uitgespookt, maar het blokje loopt onderin veel rustiger. De slagen lopen veel kalmer dan met m'n oude Malossi rotor. Ook de opname vanuit onderuit verloopt veel gelijdelijker, maar toch met een enorme afgave van vermogen van onderuit. De gasreactie is een stuk veller, en ook het aangrijpen van de scooter (met identieke afstelling welliswaar) is verbeterd. Kort gezegd, dat afgifte van vermogen (denk ik) is veel beter. Maar ik kan er wel over doorlullen, maar eerst maar zien hoe het straks loopt. Voor hetzelfde geld ben ik 2pk kwijt :P
 
een pvl geeft zowiezo een vellere gasreactie dit had ik ook ondervonden met mijn pvl toendertijd op men evo, in vergelijking met de mhr, hij gaf ook iets meer vermogen...

het zou mooi zijn als je de twins kon testen samen met de mhr en een normale pvl, ik ben wel benieuwd naar dat verschil, zelf ben ik er namelijk niet aan toe gekomen :)!
 
Ziet er weer very naaais uit Deejee, was wel weer ff leuk gister dat gebeun.
Nou die psssss psssss erop en dan stijgt dat ding ook bijna op :W
Soon maar weer even beunen... De Groeten
 
Met de pvl van twins heb je idd een dikke gasreactie -:- , ben benieuwd wat de ontsteking op de 150 meter zal doen :).

Verder goed bezig. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top