Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Vandaag de eerste testmeters gereden. Wel last van valse lucht gehad, omdat m'n Nozzle niet goed zat afgedicht, want m'n leiding die ik daar op had gezet was los getrild. Weg 2 NX sproeiers a 10e p/s. :|

Maar het loopt al snoei en de snoeihard, maar ik heb echt geen idee hoeveel vermogen er uit komt op het moment. Het is natuurlijk zo dat ik nog niet eerder op dit frame heb gereden, maar het voelt iig. al erg goed.

Dus nu eerst weer wat dingen op orde zetten, en dan de rol maar op. Zien of we er wat pk's uit kunnen toveren :W Heb er wel alleen maar meer zin in gekregen -:-

Ook moet ik andere remhendels gaan scoren, want hier kan ik gewoon niet mee remmen. Morgen zal ik het allemaal checken, maar tot nu toe vind ik het echt RUK remmen :P Mja, ik ben dan ook schijf gewent. Maar zoals dit zou op een standaard scooter niet eens mogen, dus zal wel iets verkeerd zitten :P

Morgen een aantal nieuwe pix 8)
 
haha super ding:D

Mooi dat het zo goed en snel gaat..

Veel succes er verder mee en dat je maar snelle tijden mag rijden;)
 
Opzich zou ik van die trommelrem op die zipvelg niet heel veel verwachten . Maar hij zou toch wel aardig af moeten remmen . Als het haast niks doet zit er ws wel iets fout ja :P.
 
Natuurlijk lijkt het hard te gaan, als je nooit hard gerede hebt :P.

grapje -:- , ben benieuwd wat het gaat presteren.
 
Update 20-03-2007

Zo, het remprobleem is inmiddels verholpen. Even het spul iets anders gemonteerd, de remhendeltjes verstelt, en walla, we kunnen remmen <]
Het remt nog niet zo hard als de 1.0, maar hard zat om te kunnen stoppen na een sprint.

Ook kwam er een leuk pakketje binnen 8)

Doos:
kappen1.jpg


Zat natuurlijk ook iets in 8) Het begin van de nieuwe kappenset is binnen. Zwarter als dit krijg je ze niet :P

Kappenset (een deel er van iig.)
kappen3.jpg


kappen2.jpg


De rest zal binnen nu en 2 weken wel binnen zijn. Dan staat hij er kwa uiterlijk iig. bij zoals hij op Meppel zal staan. Komen dus geen kleurtjes op what so ever. Gewoon "plastic" zwart, zoals ze uit de fabriek komen.

Volgende update hoop ik een filmpje oid te posten 8) :P Eerst wachten op mooi weer :X :*
 
zeker als ze gewoon matzwart zijn :W. Ziet er goed uit, lekker simpel ik ben benieuwd wat voor tijden je gaat rijden.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top