Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
8) Gaan we doen torro *D

Zometeen de kapjes monteren, en dan gelijk even wat foto's maken. Moet enkel m'n bobine even een nieuw plaatsje geven, want m'n accukapje past zo niet. Maar nothing i can't fix :W

Vanavond foto-update dus 8)
 
Leuk ding Zal zeker wel blaazen Ik zie Hem liever met een andere Pijp,Maar dat is mij mening. en ik ben zeer benieuwt naar de verschillen op de bank In beide rotors:P Suc6.

Greetz,

BR-Tuning:)
 
Update 21-03-2007

Zo, hier dan maar de pix met de nieuwe kappen. De andere kappen komen zoals al eerder vermeld volgende week ergens, maar kon het niet laten om hem nu eens zo compleet mogelijk op de foto te zetten :~ :W

kappen4.jpg


kappen5.jpg


kappen6.jpg


Broem, volgende week banken 8)
 
Echt super vet man.
Maar de achterkant staat wel aan de lage kant vergeleken de voorkant.

Maar dit gaat zeker hard knallen, hoop dat je betere tijden gaat zetten met de 2.0 versie :).
 
ik vind em zo eerlijk gezegd een beetje tegen vallen hoor dj !

voorkant vind ik te hoog vergeleken met de achterkant, ik mis eigelijk ook een spatbordje boven het voorwiel :rolleyes:....

het spijt me zeer, maar miss veranderd dit als ik em int echt zie :)!

hij is tenslotte ook nog niet klaar :)!

komt wel goed, iig

succes!!!

kusje !

edit: heb wel respect voor de netheid waarmee je werkt !!
 
Zelfde hier :P... toffe methodes, gedachtes achter keuzes maar uiterlijk gezien vind ik het een lelijk hok. Gelukkig is dat ook niet je doel bij deze uitvoering.
 
Handig zo'n paddock :rolleyes: :p

Ziet er lekker clean uit, ook handig om ongespoten kappen te gebruiken. Nooit geen lak van barstende of loslatende lak of iets dergelijks. En toch mooi.

Iig suc6 ermee nog.

Grtz Hans
 
Dit is teminste geen "Standaard" model slider zoals je ze overal ziet... wel een blikvangertje..

vet hoeft niet altijd mooi te betekenen toch?

Top ziet het er uit :)
 
Ik ben het wel een beetje met hans, daniël en maarten eens.. Hij mist iets..

Imo:

- Hangt het blok te schuin naar boven
- Is je achtervelg te groot
- Mis je iets bij je voorwiel.

Verder is hij erg tof en netjes.. alleen dat mis ik:)
 
Op de foto's lijkt hij idd. niet echt laag, maar in real life komt hij toch echt veel beter tot z'n recht. Wacht de 21e maar af 8) dan komt het wel goed 8)

Uitlaat krijgt hoop ik van te voren ook nog een update :W -:- *D

Heb er zin an :W

Thnx voor de kritiek btw :P Heb je tenminste wat aan :P
 
Ik ben het wel een beetje met hans, daniël en maarten eens.. Hij mist iets..

Imo:

- Hangt het blok te schuin naar boven
- Is je achtervelg te groot
- Mis je iets bij je voorwiel.

Verder is hij erg tof en netjes.. alleen dat mis ik:)

Ik vindt ook dat er nog een voorspatbord op moet:)
Achtervelg vind ik wel goed zo;)
 
Volgens mij kan het nog wel wat lager ;) Ga je nog voor een 10 inch velgje achter, of moet het eerst maar zo?
Bel me nog ff voor je gaat banken, wil er eigenlijk wel bijzijn als je het ding kapotbrand :W
 
Beetje raar gezeur allemaal.
Dat blok hangt juist wel aardig. Volgt de lijnen van de kappen wel netjes.

Die achtervelg zou DJ nog naar kijken voor een kleinere passende versie , maar blijkbaar is het geheugen van de mensen iets aangetast door overmatig drugs en drank gebruik. Het staat notabene zelfs ergens in het topic.

Je moet ook op gezichts hoogte inbeelden. We zijn immers geen 1m lang.

Ik vind het een geslaagd project. Nu de laatste kapdelen erop knallen met die hap. :W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top