Slider v2.0

Status
Not open for further replies.
Ok, ik meende 3xx, maar het is 49x geworden in totaal :X maar het zit :W

Als het goed is krijg ik een dezer dagen m'n PVL met Twins Curve, en dan maar zien of dat wat is. Veel goede verhalen over gehoord, dus we zullen het wel even testen pippi

Ook heb ik m'n Aim compleet netjes aangesloten en alle kabeltjes etc. netjes langs het frame getywrapped. Morgen zal ik even wat duidelijke fotos maken, en verder bezig gaan met het afbouwen. Ook het velgje wil ik morgen even spuiten, maar moet even zien of ik ergens fatsoenlijke paint kan krijgen.

In ieder geval morgen post ik wel wat pica's :W :*

Owja, thnx voor de reacties mensen :D Doet me goed :P
 
ook een 2fast mina:W ziet er leuk uit zo allemaal, ik ben benieuwd wat jij eruit weet te krijgen. succes:)
 
Welke lak ? :/ :P

Tankje zit onder de voorkap, boven op de radiateur. Verder ga ik vanmiddag kijken om een heel simpele bracket te maken om NX toch te monteren. Heb dus zo'n vet tellertje gekocht, en die had ik gister voor de fun even gemonteerd. Naja, toen had ik zoiets van, het moet er toch maar op. Heb het niet voor niks gekocht :W
 
Lekker bezig deejee. Wordt die weer mooi blauw of wordt het deze keer wat anders?? Appeltjes groen of blauw ofzo :~
 
Omdat ik nog niet helemaal into de draaibank ben, vond ik het wel leuk om even mijn voorvelgje af te draaien :P

draaivelg.jpg


Resultaat, vingers tussen de spaken van velg. Doet redelijk pijn, maar alles is nog heel :P en m'n velgrand doet bling, dus Success :W Enkel blaas ik er zo een laagje wit overheen, dus zie je er niks meer van pippi

Owja kreeg ook mailtje van Twins, morgen liggen hier 2x PVL Digi op de stoep 8) -:-

Meer pix volgen vanavond :)


-edit-
Renz, STFU :P
 
denk blokje van ze vriendin? heb ik ergens gelezen volgens mijn.


lekker dat je zo,n werkplaats tot je beschikking hebt, altijd erg handig
 
draait die zn randje af gaat die hem wit spuiten das is nou orginaliteit
gaat helemaal goed komen met dit wrak :*
 
Ooh D.J...tje ;)

Wordt wel wat ouwe! Zie je de 21ste, zal ik me nog een keertje aan je voorstellen, want na zo vaak te ouwehoeren weet je nog neit wie ik ben |(

Dennis -:-
 
Zooo, kwam een leuk pakketje binnen:

Afb108.jpg


Vanavond volgen betere pix :W :~ Morgen btw. gelijk testen -:-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top