Sikhs willen geen bromfietshelm op

Status
Not open for further replies.
ik ben alergisch voor helmen :| mag ik nu ook zonder helm.
zo niet dan sluit ik me ook aan bij zo'n geloof. dus als ik me haar lang laat groeien. dan past het niet in dehelm (Y) das mooi makkelijk. wat een nerds. en dan zegt iedereen nu je bent extreem rechtse gedoe. maar jezus pas je dan ook gewoon is aan. stel je voor dat ik uit nederland kom en daar mag drugs. dan ga ik toch ook niet in hun land drugs gebruiken omdat dat bij mijn overtuigging hoort

stel je voor je gaat op vakantie naar hun land en ze zeggen dat je een tulband op moet anders krijg je een boete.........zou jij dat leuk vinden?.....
Voor alle duidelijkheid ik ben het niet eens dat siks geen helm hoeven, ze kunnen gewoon op een snor of auto???, maar aanpassen is niet zo gemakkelijk als je denkt. En volgens mij weten jullie allemaal niet hoe belangrijk die tulband voor een sikh is....Ik kende ook een sikh op mijn oude school en die had nog nooit in zijn leven zijn hoofdhaar geknipt......Dus hoe zou hij dan een helm opmoeten of hij moet een extra grote maat kopen, maar dan heeft die helm ook geen nut meer.......

Originally posted by Slo DowN
stel je voor je gaat op vakantie naar hun land en ze zeggen dat je een tulband op moet anders krijg je een boete.........zou jij dat leuk vinden?.....

Dit is een kromme vergelijking, jij gaat daar op vakantie,hun wonen hier. zie je het verschil?
Dan nog, als je weet dat je in dat land een tulband op moet en je wil dat niet, dan ga je er toch gewoon niet heen.

Originally posted by Slo DowN
Voor alle duidelijkheid ik ben het niet eens dat siks geen helm hoeven, ze kunnen gewoon op een snor of auto???, maar aanpassen is niet zo gemakkelijk als je denkt. En volgens mij weten jullie allemaal niet hoe belangrijk die tulband voor een sikh is....

We zeggen ook niet dat aanpassen makkelijk is, maar enige vorm van aanpassing is gewoon vereist, hoe moeilijk of makkelijk ook.
En als je niet al minderheid behandelt wilt worden moet je ook niet vragen om uitzonderingen voor jouw minderheid.

Originally posted by art`
en dan zegt iedereen nu je bent extreem rechts.

Inderdaad, en omdat er zoveel kortzichtige mensen zijn die dat roepen, maken minderheden misbruik van hun positie en als gevolg daarvan krijg je enorm veel positieve discriminatie.

Laat ze geen helm dragen... Maar als ze dan hun kop open hameren tegen de straat is dat hun probleem. Geen verzekeringswerk, geen schuld, niets nopes nada :) Dan zetten ze vanzelf hum help op. Ik moet toch ook altijd me pet afdoen.

Originally posted by haagze sf2
inhouden niet reageren... inhouden inhouden...:X :X

brand is los. :) ik ben heel benieuwd. ok ik ben rechts aangelegd ja. maar op deze manier kun je alles gaan veranderen.

Originally posted by Jossi
Laat ze geen helm dragen... Maar als ze dan hun kop open hameren tegen de straat is dat hun probleem. Geen verzekeringswerk, geen schuld, niets nopes nada :)

maarja, dan nog worden ze in het ziekenhuis verzorgd, en wie betaald dat?

Ik vind het ook belachelijk...ze zijn allemal zogenaamd aan het integrere, ze passen zich allemaal aan..... Die apen moeten gewoon niet janke, en zich aan de wetgeving houden in NL. Ik hou me toch ook aan de wetgeving als ik ergens anders ben?! Ik zwem in frankrijk ook in die zieke balleknijp zwembroekjes omdat het in sommige zwembaden moet... Die gasten moeten niet moeilijk doen en zich gewoon aanpassen....

Originally posted by art`
brand is los. :) ik ben heel benieuwd. ok ik ben rechts aangelegd ja. maar op deze manier kun je alles gaan veranderen.
kijk de reden dat ik nixs zeg is omdat ik anders weer tehoren krijg dat ik extreem rechts ben en dat ik me kamperkop moet houden :|

kijk de reden dat ik nixs zeg is omdat ik anders weer tehoren krijg dat ik extreem rechts ben en dat ik me kamperkop moet houden :|

jij begrijpt het dus niet helemaal vriend....je krijgt commentaar als je domme dingen zegt, en het nogal hard uitdrukt....kanker negers dit, stomme apen dat.. Iedereen kan hier normaal zijn mening geven als het maar NORMAAL gebeurt, en dus ff iedereen repsecteert......

en ja avatar is ook al een vorm van provoceren...heb ik ook zalm op mijn avatar staan...het lijkt wel of extreem-rechts aangelegde personen er alleen maar voor uit willen komen dat het zo is...en jah...als je ongenuanceerd begint te blaten over alles wat buitenlands is dan wordt je daarop afgestraft idd...

inhouden niet reageren... inhouden inhouden...:X :X

En dan vindt ik dit een geval van een lame post,

maja zal wel komen omdat ik totaal a-racistisch ben, gelukkig is 90% van dit forum dat

Originally posted by mendophir
En dan vindt ik dit een geval van een lame post,

maja zal wel komen omdat ik totaal a-racistisch ben, gelukkig is 90% van dit forum dat
Ik denk dat je je daar nog lelijk in kan vergissen, ligt er maar net aan waar je de grens voor racisme trekt.

denk aan je bloeddruk zippah

Die is alweer enigzins omlaag:#

Dat is dus gewoon weer een totaal sjtomme opmerking!! Die helm moeten ze op voor hun VEILIGHEID! als jij ergens komt en jij moet zomaar een tulband opzetten dat slaat nergens op dat is niet LOGISCH dus een totaal achterlijke vergelijking
oh daar gaat m'n bloeddruk weer....8P

hoezo is mijn altaver zo erg?
Ik ben 100% pim fan. ik heb al zijn boeken/DvD/Posters
mag dat niet soms? Enne 90% geloof ik dus nixs van ik enn nog een paar zijn de eenigste die het durfen tezeggen en nietzo als veel andere mensen die het alleen denken.
kijk als jij 2x een gun opjekop heb gehad en 1x een mes in je en dat gebeurt elke x door een "medelander" dan ga je al raar denken. voor de rest heb ik alleen maar slechte dingen met medelanders meegemaakt... Daarom ben ik zo. en ik weet ze zijn niet allemaal zo. ze worden verpest door een gedeelte die WEL crimineel is.. Denk daar maar eens over na...

Edit: Ik heb ook buitelandse vrienden ik ben dus geen racist.

Last edited:
Ach dat geblaad van we zijn racistisch etc... pfff dikke bullshit, die lui discrimineren ons net zo hard, dat blijkt wel bij ons op school, en omdat er dan meer 'blanken' zijn mogen wij niet discrimineren? Ik vind het onzin... elke vorm van commentaar op asielzoekers cq. buitenlanders cq. whatever zetten de meeste mensen meteen onder het kopje racisme! En dat vind ik duz lame :|

En als iemand een negatieve ervaring heeft met een neger noemt iemand ze misschien apen, en? Boeiuh, we hebben negatieve ervaring met politie, we noemen ze wouten/jutten, Duitsland wint van Nederland met sport, iedereen blaat 'Kut duitsers' ... en dan snap ik niet waarom daar niet moeilijk over gedaan wordt..

Kijk het is verkeerd, maar ik geloof dat iedereen discrimineert, zie mijn voorbeelden, maar waarom is het uitschelden van asielzoekers nou erger als duitsers kut duitsers noemen? We hebben tegenwoordig meer last van asielzoekers dan van duitsers.... so haaagze sf2, geef je mening hierover ;)

Okey dat ben ik weer kwijt :)

compleet mee eens: neem nou: kut moffen

kanker kaaskop hoor ik ook niet echt als uitzondering. of kut racist. word je als racist toch ff ge discrimineerd!!!. t gaat toch allemaal nergens over. kanker jode. jute. kut hoer als je een meisje nie echt aardig vind. worden hoeren dan ook ge discrimineerd Z:x

dim maar ff met die uitdrukkingen en die discussies over rascisme, want er zijn veel mensen die niet weten hoe ze zich dan moeten uitdrukken en dan maar loos beginnen te schelden ed.

dat links/rechts gezeik hebben we liever niet op dit forum.

Status
Not open for further replies.
Back