Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
Nette bak ja!

die benz is indd wel een dikke fail, gvd hej8P

OT: Vandaag even de olie ververst icm met een forte behandeling. Ook 't luchtfilter vervangen, zat helemaal vol met dat "schuim"wat in je filterbak ligt, gasresponse is veeel beter nu, 't filter zat gewoon verstopt:D. Rijdt nu weer als een zonnetje! Staat nog op marktplaats maar zit te twijfelen:D Alleen als er een erg goed bod komt gaat die de deur uit:+
 
Omg, dan had leipert toch nog gelijk dat die auto niet van Jim zelf was. Die vroeg namelijk waar hij hem gehuurd had.:+
 
Mijn auto weer op staal gezet :)
Dus kunnen deze jongens weer gepoetst en wel opgeborgen worden.
cimg1332p.jpg
 
Heb overigens voor geen sec gedacht dat dat ding van hem was?
Zag dat 'ie gepost werd en had gelijk zo iets van: je zit in 't verkeerde topic.
Heeft 'ie daarna nog beweerd dat 'ie van hem was dan?
 
Jeuj! Heb me golf weer terug.
Ding weer helemaal in orde. Spiegelkapjes, frontlip, onderste helft achterbumper en sideskirts nu ook gespoten. Spiegelkapjes gespoten ivm steenslag.

Heel mooi, heel sjiek, wel minder sportief vind ik.
 
kan ''show je auto van ouders'' topic niet vinden. Auto van m'n vader sinds vandaag. Gewoon dringend 2de hands gekocht omdat de a6 ermee is gekapt :p (staat nu op 4 ton)

S420L + alle bedenkbare opties (letterlijk), is gewoon een hotel van binnen :p heeft 46k gelopen, dus kan wel ff mee, best wel pimp ding :D

[IR]http://i52.tinypic.com/1pz3gm.jpg[/IR]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top