Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
NAP stelt tegenwoordig ook niks meer voor.

Even van een ander forum geplukt.......

Deze M3, de 51-GX-HD, is begin 2009 verkocht met 179.000 km.
Dus hij zou op dit moment rond de 200.000 km moeten zitten.

Nu staat hij sinds vandaag te koop met 146.730 km......

Foto's:
adv1-1.jpg

adv55.jpg


Nu staat er wel een NAP logo bij, echter is deze advertentie ingevoerd met een ander kenteken.
Volgens marktplaats is hij eigenaar sinds 24-08-2010, echter is het echte kenteken sinds 23-09-2010 tenaamgesteld.
 
wat een gesjoemel met dat spul, daarom denk ik altijd maar als er ingevulde boekjes er maar bij zitten en je de dealert kan bellen of het klopt, dan heb je pas echte zekerheid.

(kan nog wel ieder jaar de stand voor de onderhoudsbeurt terug zetten, maar die kans lijkt me heel erg klein)
 
Nu staat er wel een NAP logo bij, echter is deze advertentie ingevoerd met een ander kenteken.
Volgens marktplaats is hij eigenaar sinds 24-08-2010, echter is het echte kenteken sinds 23-09-2010 tenaamgesteld.

Je moet natuurlijk niet uitgaan van het "NAP" logo van MP bij een advertentie, gewoon lekker zelf op de NAP site het kenteken invoeren. Dat gekut met een andere auto eerst invoeren en vervolgens wijzigen is wel sluw maar je bent alsnog dom als je erin trapt :+
 
8P

Had mijn oom laatst bij z'n Mercedes G-klasse. Dacht ook dat er geen airco in zat, tot m'n vader zei; Oh, de airco is ook pas bijgevuld :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top