Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
Ik kwam er na 2 jaar achter dat mn ASS stoelen wel voorover konden klappen.
Hoewel het onhandig werkte was het een stuk beter dan jezelf achterin proberen te worstelen door de stoel voorover te kantelen.

Klappen = met een knopje in 1 keer volledig voorover zetten
Kantelen = normale verstelling

Ofzo :+
 
meen je niet :P
Zijn dat speciale stoelen of gewoon normale ?
kzie het al voor me, lig je in het water en zit je op de achterbank.
Kun je eerst die stoel naar voor draaien.
 
Nu heb ik dus de hand weten te leggen op een mooie spoiler. Alleen is deze van " flexibel " rubber. Nu is hier dus gewoon overheen gespoten. Deze lak begint dus te barsten als je er ook maar iets mee begint te bewegen.

Nu vroeg ik me af. Is er verf wat rekbaar blijft? Ik denk het zelf niet.

Anders gewoon schuren tot ik alle verf kwijt ben, en dan kijken hoe het eruit ziet :P.
 
Of in de polyesterhars/epoxy zetten :)

Zie pimp me auto op mtv hoe ze van die speaker bekisting bouwen met fleece stof en polyester/epoxy.

Als je daar nou de rubbere spoiler mee impregneerd en schilderd/spuit en het daarna schuurt en spuit heb je geen problemen.
 
Als de spoiler 1 keer gemonteerd is, dan gaat het wel goed. Maar ik moet hem iets met de ronding van de achterklep mee buigen. ( ongeveer een halve cm vanuit het midden naar buiten gemeten ).

Ik wou hem mat zwart spuiten. De orginele kleur is ook donker.
Ik denk dat ik het eerst gewoon probeer, en anders spuit ik hem later wel bij als die erop zit.
 
Zoek maar eens op weekmakers, dit zorgt dat je lak enigzins flexibel blijft.
Kun je zelf alleen niet spuiten, als je spoiler ooit behandeld is met iets op siliconenbasis.
Dan kun je het spuiten wel vergeten, daar gaat je verf nooit meer op hechten.
 
Benzen tijd !!!

2iussxe.jpg


Net 24uur oud !

Hahaha, dat ding is gewoon van je vader man! :D Kwam vandaag weer tanken, wtf waarom doe je net alsof dat ding van jou is op een scooterforum??????? :D:D:D

EPIC FAIL hoor Jim!!!!!! 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top