Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
Iemand een verzekeraar weet die niet zo moeilijk in acceptatie is? De 328ci opgehaald, maar kan hem nergens verzekerd krijgen:S

Ik had de Alfa verzekerd bij ASR, toen was ik 23-24. Die 328 heeft natuurlijk wel een pak vermogen méér.. Anders moet je even kijken of je het via een tussenpersoon kunt doen, die kunnen namelijk vaak wat meer voor elkaar krijgen als het gaat om 'moeilijke' verzekeringen. Zo kon ik bij de Europeesche m'n motor niet verzekeren omdat ik minder dan een jaar m'n rijbewijs had en het ding meer dan 100pk heeft, maar via de tussenpersoon kon het wel. Reken wel op een dikke premie :+
 
en hoest met je storingen?

Zit er nog in.
Binnenkort ff troubleshooten met de laptop er aan.
Pas apparaat v/d VW geleend. Overslag-test gedaan, blijkt cilinder4 over te slaan.

Moet nog een keer opnieuw doen. Soms heeft ie echt kuren en bokt de golf achter mekaar.
Toen 't apparaat er aan hing deed ie 't een keer héél licht.

Even kijken of de golf het echt alleen op cil.4 doet, ff bobine wisselen met nr3 in dat geval.
Als het probleem zich verplaatst naar cilinder 3, een nieuwe bobine kopen.

BTW. Centraal Beheer verzekerd alles, wel duur!
 
Even shoot gedaan met de vriendin, die ook 155 rijd :winner:

img1234bwss.jpg


afbeelding1222goedss.jpg



img1238bws.jpg
 
Iemand een verzekeraar weet die niet zo moeilijk in acceptatie is? De 328ci opgehaald, maar kan hem nergens verzekerd krijgen:S

Ik had de Alfa verzekerd bij ASR, toen was ik 23-24. Die 328 heeft natuurlijk wel een pak vermogen méér.. Anders moet je even kijken of je het via een tussenpersoon kunt doen, die kunnen namelijk vaak wat meer voor elkaar krijgen als het gaat om 'moeilijke' verzekeringen. Zo kon ik bij de Europeesche m'n motor niet verzekeren omdat ik minder dan een jaar m'n rijbewijs had en het ding meer dan 100pk heeft, maar via de tussenpersoon kon het wel. Reken wel op een dikke premie :+

Ik zit ook bij asr met de 325, ben net 23 en betaal 45euro.

ik zit ook bij ASR en een tussenpersoon is ten zeerste aan te raden!
is ook makkelijker communiceren dan met ASR zelf (spreek uit ervaring).

ik ben 22 jaar oud, en betaal voor de e39 iets van 45 euro, en voor de e36 40 volgens mij, weet het niet zeker (is geschorst nu).
zit overigens in zo'n pakket met nog een scooter en een wielrenfiets erbij, dus het is in totaal iets voordeliger.
 
Vind dat echt geen geld.. betaal voor de Golf 80 p/m WA+. En ben 22 en een jaar of 3 auto's verzekerd bij Reaal.
 
Eerste auto op mijn naam in de verzekering, 23jr oud (arosa 1.4) oor 30 euro WA

In mijn ogen geen geld, bij allsecur.

Top verzekeringsmaatschapij trouwens!
 
Bertveld said:
Vandaag kwam ik pimS tegen op de snelweg. Ik reed in mijn S6 en eerst dacht ik dat het een gewone Golf 2.0 was maar, schijn bedriegt!! Toen ik hem wilde inhalen bleek dat dat gewoon niet ging! Hij reed van me weg. Dat had ik toch echt niet verwacht maar, toen ik op het forum wat meer over zijn auto las dacht ik eigenlijk, het is niet echt een schande dat mijn V10 met 435pk hem niet in kan halen. Maar, ik moet eerlijk zeggen dat ik het de afgelopen 2 jaar nog niet eerder heb meegemaakt dat ik me zo op een auto verkeken heb! Hij is echt bloedsnel. Mooie auto :P

Helaas toen ik bijna thuis was maakte ik nog een stomme blunder. Bij het oprijden van een weg keek ik iets te lang naar links en toen ik weer voor me keek stond pimS stil!! Ik kon gelukkig nog flink remmen waardoor ik hem maar ligt raakte op de bumpers. Maar toch, het blijft shit!! Ik hoop dat je verder geen schade hebt (zo te zien niet maar, je weet het nooit). Nogmaals sorry dat ik je raakte :cry:

Bert


Kutzooi...
klein beetje schade, zitten wat scheurtjes in de lak.
 
Ik had de Alfa verzekerd bij ASR, toen was ik 23-24. Die 328 heeft natuurlijk wel een pak vermogen méér.. Anders moet je even kijken of je het via een tussenpersoon kunt doen, die kunnen namelijk vaak wat meer voor elkaar krijgen als het gaat om 'moeilijke' verzekeringen. Zo kon ik bij de Europeesche m'n motor niet verzekeren omdat ik minder dan een jaar m'n rijbewijs had en het ding meer dan 100pk heeft, maar via de tussenpersoon kon het wel. Reken wel op een dikke premie :+

Oke, ga ik dat proberen. Maandag even zo'n tussenpersoon bellen dan maar:)

Ik zit ook bij asr met de 325, ben net 23 en betaal 45euro.

Oooh dat is wel heel relaxt, hoelang heb jij je rijbewijs al dan? Ik ben 22, en heb net een jaartje m'n rijbewijs... en volgens mij nekt dat mij...
Ik heb nu een aanvraag bij onna-onna gedaan, kom uit op 90 euro voor alleen WA, WA+ komt op 135 dacht ik...

onna onna
Heb die aangevraagd, geven alleen geen verlopige dekking en moet ik dus tot maandag afwachten totdat ze et gaan bekijken...

Eerste auto op mijn naam in de verzekering, 23jr oud (arosa 1.4) oor 30 euro WA

In mijn ogen geen geld, bij allsecur.


Top verzekeringsmaatschapij trouwens!

Had eerder al een auto daar verzekerd gehad, en heb met hun gebeld. Maar een 328 op mijn leeftijd viel zowieso in het "hoog-risico"groepje en kan door hun niet verzekerd worden:S.
Ze zijn wel makkelijk te bereiken e.d. Had graag daar de verzekering willen afsluiten eigenlijk:)


Edit: Centraal beheer geprobeerd, 70 euro wa, 150 allrisk :W Een stuk goedkoper dan dat ik via independer had berekend, thnx!
 
Last edited:
Is het niet gewoon zo als je maar betaald krijg je alles verzekkerd ?
Ding van mij ook gewoon zelf verzekerd ben 20 jaar en deden niks moeilijk.

Kerel van verzekering zecht nog van oow dat is zo een SRT10.
Betaal wel 180 per maand ofzo al risk. :P
 
heb ook nog nooit moeite gehad met verzekeringen regelen... 1 telefoontje en alles is geregeld.. betaal nu 55 euri per maand... deawoo lanos wa/vectra wa+/yamaha neo's wa
 
Kort vraagje hier voor de VW kenners, je ziet wel eens op kevers dat ze een soort turbine achtig iets op hun raam hebben gemonteerd om denk ik koele lucht naar binnen te krijgen? (met name ratlook)
hoe heten die dingen?

ratbeetle.jpg


zo een dus
 
Is het niet gewoon zo als je maar betaald krijg je alles verzekkerd ?
Ding van mij ook gewoon zelf verzekerd ben 20 jaar en deden niks moeilijk.

Kerel van verzekering zecht nog van oow dat is zo een SRT10.
Betaal wel 180 per maand ofzo al risk. :P

nou toch wel hoor. mijn eerste golf gti kreeg ik bij een stuk of 4 verzekeringen niet verzekerd op mijn 20e. en het was gewoon een simpele 8 klepper.

toen kwam ik bij centraal beheer uit, die deden daar niet moeilijk over.

Kort vraagje hier voor de VW kenners, je ziet wel eens op kevers dat ze een soort turbine achtig iets op hun raam hebben gemonteerd om denk ik koele lucht naar binnen te krijgen? (met name ratlook)
hoe heten die dingen?

130_1824.jpg


zo een dus

airco :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top