Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
Heb nog keer zon ding in mn handen gehad op een rommelmarkt 2 weken terug. 10 euro. Hij zag er wel crappy uit dus vandaar laten liggen. Was op zoek naar beetje goede :P
 
Ook maar eens mijn autotje showen. Simpele golf 2 1.3 manhattan uit 89 maar is echt een topautotje. Had er ook nog plannen voor maar merk aan mezelf dat ik dat maar blijf uitstellen. Ik houd hem dus ook maar gewoon standaard denk ik.
img0025ej.jpg

img0024oq.jpg

Is ook tevens te koop maar daar heb ik een V&A thread voor gemaakt.
 
Vanmiddag met een mr2 sporten. Tot de 160 gelijk op, na de 180 ging ie er van door,


Blijkt dus een turbo te zijn :D
 
Weet iemand hier een site waar je 2K lak kan kopen? Of kan je dat gewoon bij een winkel halen?
En hoe maak je zo'n beker leeg als je iets overhoudt ? Iemand tips (betreft een verfspuit + compressor)..

Gaat namelijk redelijk hard met de Kever, wil de eerste dingen al spuiten om te oefenen :#
 
Weet iemand hier een site waar je 2K lak kan kopen? Of kan je dat gewoon bij een winkel halen?
En hoe maak je zo'n beker leeg als je iets overhoudt ? Iemand tips (betreft een verfspuit + compressor)..

Gaat namelijk redelijk hard met de Kever, wil de eerste dingen al spuiten om te oefenen :#

Weet niet waar je woont, maar hier in Zoetermeer kan je 2k lak kopen & laten mengen bij Kroonparts in de dorpsstraat. Die verfbekers maak je gewoon schoon met het middel waarmee je je verf verdunt. Is wel een klote werk, heb toen eens een 'profi' verfspuit gekocht, misschien doe ik die wel weg als je interesse hebt?
 
Weet iemand hier een site waar je 2K lak kan kopen? Of kan je dat gewoon bij een winkel halen?
En hoe maak je zo'n beker leeg als je iets overhoudt ? Iemand tips (betreft een verfspuit + compressor)..

Gaat namelijk redelijk hard met de Kever, wil de eerste dingen al spuiten om te oefenen :#

wil je mooi resultaat...

goede compressor, vochtafscheider (echt belangerlijk) goede hvlp spuitpistool... 1.7 nozzle voor grond, 1.3/4 voor aflak. gebruik niet alle soorten lak met dezelfde pistool... manometer onderaan je pistool is ook erg belangerijk. zorg dat druk onderaan je pistool rond de 1.5/2 bar is.

schoonmaken van pistool, doe je met thinner. als je klaar bent en er zit nog verf in, giet je deze eruit. wat thinner erin, ff schudden, daarna spuiten. pistool loskoppelen van lucht toevoer. en hendel ingedrukt houden tot de thinner er schoon uit komt.

ik zelf trek dan ook meteen hele pistool uit elkaar om alles schoon te maken en naald weer in te vetten.

verf kan je ook op marktplaats vinden...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top