Show je eigen hok topic #70

Status
Not open for further replies.
Ja die heb ik gekocht idd.


Ik zie ook geen e46 spiegels? Zijn geen echte m3 spiegels. Dat is wel jammer, maar 1 spiegelglas is kapot en de ander bladert de lak wat avnaf. Dus een keer originele scoren en even laten spuiten.

Rest is wel af fabriek m3.
 
Vet zo'n apparte kleur op die e36!

Heb de bmw verzekerd gekregen bij Achmea!:W en was nog goedkoper uit dan bij de maatschappijen die em uiteindelijk weigerde:+

[IR]http://i53.tinypic.com/2wdcch1.jpg[/IR]
 
thnx!:) zal morgen wel even de camera pakken... Daarnaast nog even kijken of ik de koplampen (met angeleyes) + led-achterlichten van de 318 hierop over ga zetten...
 
Led achterlichten zullen em sowieso niet verkeerd staan. Zo op deze foto vind ik het rode interieur ook niet verkeerd staan -:- ..
 
Ze staan iets schuin, vandaar dat hij t zo noemt wss :X :L

Weet niet of hij zelf wel eens in zon bak heeft gezeten, die stoelen moeten wel wat achterover staan wil je comfortabel zitten. Mja, of je moet 1.50 lang zijn ofozo
 
Ze staan iets schuin, vandaar dat hij t zo noemt wss :X :L

Weet niet of hij zelf wel eens in zon bak heeft gezeten, die stoelen moeten wel wat achterover staan wil je comfortabel zitten. Mja, of je moet 1.50 lang zijn ofozo

Ik dacht al. Ik heb 1.94 en bij mij staan ze ook behoorlijk in standje "strandstoel" maar dan is de positie van mijn lichaam normaal.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top