Show je eigen auto topic #71

Status
Not open for further replies.
Ding heb je nog geen week gehad? :rolleyes:
6 dagen en bijna 200 euro aan benzine om precies te zijn:+

Belastingdienst komt wel langs hoor op een gegeven moment :)

Ik doe imo niks verkeerds, zoveel auto's heb ik nog niet gehad om ervan te kunnen leven oid. Kwam de 328 toevallig tegen, en voor dat geld kon ik hem niet laten staan. Had toen zowel de 318 en 328 tekoop gezet en de 328 is nu dus verkocht. Nu de 318ci nog verkopen en dan een tijdje geen auto denk ik, totdat er weer wat moois tekoop staat wat volledig aan mijn eisen voldoet:)

Doet ie toch ook? Dit is de 5e of 6e auto in het laatste jaar voor hem ofzo?
Denk dat je aardig in de buurt komt als particulier hoor..

Waarom zou de belastingdienst langskomen? van zoiets kun je niet leven hoor?

En die TT is dik!:W mooie velgen ook:)

Ik doe imo niks verkeerds, zoveel auto's heb ik nog niet gehad om ervan te kunnen leven oid. Kwam de 328 toevallig tegen, en voor dat geld kon ik hem niet laten staan. Had toen zowel de 318 en 328 tekoop gezet en de 328 is nu dus verkocht. Nu de 318ci nog verkopen en dan een tijdje geen auto denk ik, totdat er weer wat moois tekoop staat wat volledig aan mijn eisen voldoet:)

Waarom zou de belastingdienst langskomen? van zoiets kun je niet leven hoor?

En die TT is dik!:W mooie velgen ook:)

Ze hoeven niet langs te komen, je maakt jezelf alleen wel een doelwit. Jij kan natuurlijk van alles wijs maken dat je er niet van kunt leven, maar daar hebben hun natuurlijk schijt aan. Alles zit natuurlijk lekker 'zwart' ergens in een matras :D

Punt is dat je er wel om moet denken, anders moet je jezelf straks melden.

zodra jij kunt aantonen dat je geen winst maakt met die handel, dan heb je kans dat ze niet moeilijk doen. Geloof mij belasting wil je geen problemen mee. Belastingdienst heeft schijt aan dat soort verhalen :)

Wel erg saaie combo imo. Zijn genoeg andere velgen die niet schreeuwerig zijn maar em toch wat sportiever laten tonen.

Thnx Mannen! Vanmiddag om 4 uur overschrijven :) Eindelijk weer normaal vervoer, want begint nu wel koud te worden op de quad. Hij gaat dit weekend de stalling in.

Nieuwere model TT is ook erg vet. Oude blijft ook een cool ding. Knappe 19" jetsers er onder, plat op z'n bek en bakken met pk's en je hebt een prima luxe wagen :)

kapper.jpg

Dat logo zag ik net op de ruit van een kapperszaak in Den Bosch ? :? :#

:D

Van mij mogen jullie er van denken wat je wil :) Ik moet er om lachen. Wie die sticker op een normaal formaat uitprint, mag hem opplakken ;)

Status
Not open for further replies.
Back