Show je eigen auto topic #71

Status
Not open for further replies.
kapper.jpg
 
Vetel :# ?

Niks bijzonders... auto verkocht aan een maatje van vroeger, hij zou mij de rest van het geld terug doen als ik terug kwam uit Rimini..
En toen ik terug kwam had hij geen geld meer :X

nu zit JW.. weer met dat hok opgescheept :p

Moet wel zeggen ding heeft een dikke 2 maanden stil gestaan, even een andere accu erin de sleutel omdraaien en de motor starte direct en tikte er vrolijk op los :W
 
[ir]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/1602/Turbo/Spruitstuk2/Spruitstuk1.JPG[/ir]

Morgen maar weer verder gaan met cilinder 1 en 2 en daarna de hele bende aflassen (wat nog wel de rest vd week gaat duren in de hoop dat dan niet alles krom trekt)

En daarna hopen dat ie nog op de auto past en mn bougiekabels niet wegfikken :+
 
[ir]http://www.zeke.nl/hosting/harrie/1602/Turbo/Spruitstuk2/Spruitstuk1.JPG[/ir]

Morgen maar weer verder gaan met cilinder 1 en 2 en daarna de hele bende aflassen (wat nog wel de rest vd week gaat duren in de hoop dat dan niet alles krom trekt)

En daarna hopen dat ie nog op de auto past en mn bougiekabels niet wegfikken :+

Hoe ga je het lassen dan? CO2?

Ben benieuwd of het goed gaat bij cilinder 3, daar loopt het spruitstuk wel erg dicht langs de kabel ( zo op de foto dan )
 
Hoe ga je het lassen dan? CO2?

Ben benieuwd of het goed gaat bij cilinder 3, daar loopt het spruitstuk wel erg dicht langs de kabel ( zo op de foto dan )
Fluxcore 4 life ;)
De pijp van clinder 4 (de linkse/achterste) valt wel mee, die zit nog een best stuk van de kop af, maar de foto is helaas geen 3D, dus dat zie je niet echt.
Cilinder 3 komt nergens in de buurt.
2 en 1 komen veel dichter bij straks.

Maar ik moet gewoon ff kijken of ik nog van die uitlaatwrap dr tussendoor krijg, dat spul doet precies wat het moet doen.
Als dat niet past verzin ik wel iets met een hitteschild en een hittewerend sokje om de dop/kabel.

Twijfel dr meer aan of ik straks alle moeren nog vast kan zetten, voor de vorige creatie heb ik ook al een ringsleutel 14 flink aan moeten passen :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top