Show je eigen auto topic #71

Status
Not open for further replies.
maak eens nieuwe fotos?

want die heb je al zeker stuk of 10 x gepost

Heb er geen meer foto's van. Ding komt amper uit de garage en is 9 vd 10x smerig als in stof en dat icm regen :p.

Daarnaast gaat het ook om de auto zelf en niet om de omgeving etc, en post ik hem ook alleen maar op de 1e pagina :)
 
34577462.jpg


16138822.jpg



moet deze week voor de apk, moet geen probleem zijn :)

ook oude foto's.
heb nooit zin om een nieuwe serie foto's te maken als ik niks aan de auto veranderd heb.
 
Had m'n auto dit weekend bij m'n vriendin thuis staan. Wil ik gisterenmiddag naar huis, zie ik een papiertje onder de ruitenwisser zitten. Kom ik dichterbij, linkervoorscherm + deur in elkaar...

Gelukkig zat er een briefje bij, dus 's avonds meteen alles geregeld. Vind het opzich niet zo erg, maar baalde er wel even van.
 
Had m'n auto dit weekend bij m'n vriendin thuis staan. Wil ik gisterenmiddag naar huis, zie ik een papiertje onder de ruitenwisser zitten. Kom ik dichterbij, linkervoorscherm + deur in elkaar...

Gelukkig zat er een briefje bij, dus 's avonds meteen alles geregeld. Vind het opzich niet zo erg, maar baalde er wel even van.

Gelukkig bestaan er ook nog mensen met fatsoen dus :)

Hoeist eigenlijk met die ouwe golf :p ?
 
Volgens mij valt het wel wat mee....

Heb welleens 3 in een week gehad...


En een kerel hier uit hallum die doet er genoeg per jaar en die heeft ook nog nooit wat gehoord.
 
nou je moet er heel wat meer op je naam heben gehad dan 5 a6 hoor

stuk of 100 per jaar ofzo,dan ben je pas verplicht om je in te schrijven bij de kvk en als je dat niet doet komt de fiscus idd

is wat mij verteld is tenminste
 
Mij is ook vertelt dat sinterklaas echt was.... :+

Zojuist auto ff in 2 laagjes Jetseal 109 en 2 laagjes Supernatural gezet.. die komt de winter wel weer door :p
Wel irri dat wachten met die Jetseal...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top