Show je eigen auto topic #71

Status
Not open for further replies.
jah jammer genoeg wel stoffen interieur. Als ik hem niet kwijt raak ga ik wel op zoek naar een mooi lederen interieur.

Je bedoelt vast bij de bp aan het diepswal. Tolberterweg is een paar straten verderop.
Woon je ook in de buurt van leek/tolbert dan ?

1128734938_6_o5g6.jpeg

1128734957_6_rJqQ.jpeg

Wat wil je er voor hebben?

Je bedoelt vast bij de bp aan het diepswal. Tolberterweg is een paar straten verderop.
Woon je ook in de buurt van leek/tolbert dan ?

De BP aan het Diepswal, ook goed. Ik zag Tolberterweg oid op m'n Qbuzzzscreen staan. Mae, ik crash net 7 weken in L55k, ken dat ganze dorp nie. 8P Je naam en auto spraken alleen boekdelen. ;) Kom terug van 'n jaar Berlijn en moest onverhoopt maar even intrekken bij me ma want cribhunten gaat lastig zonder uitvalsbasis... Wel super chill weer trouwens, tafeltje dekje enzo :7

@ 4x2 : Zijn je stukken allemaal eve lang? Of schelen ze in diameter?
Ze zijn 43, 37 en 36cm (links-rechts), de laatste cilinder zou ook op iets van 38-40cm uit moeten komen, de diameter is bij allemaal gelijk (37mm inw)
Dus redelijk gelijk, al is dat meer omdat het anders niet past dan iets anders :P
Niet dat bij een turbo zo gigantisch veel uitmaakt, maar hij zal qua flow ook wel redelijk gelijk zijn op alle 4 de cilinders (qua aantal bochten iig)
De collector is alleen kut, maar ik heb gewoon geen ruimte voor een langere die wat vloeiender overloopt.
Zou die lassen mooi laten zitten, als je die weg slijpt heb je alleen maar meer kans op scheuren :P
Waar ik erg benieuwd naar ben is hoe jij je huidige spruitstuk hebt gefixt! :P
Gewoon een stel flenzen besteld via ebay, bij kinugawa_turbo of kando_dynamic (weet zo niet meer welke vd 2, je moet ff vergelijken voor de prijzen)
En die vd cilinderkop komt via www.epytec.de.
Lasbochtjes heb ik in Veenendaal gehaald bij Hardeman, daar zijn ze 1e p/s en hier vragen ze dr 7e p/s voor, dus het was wel de moeite om ff op en neer te rijden.

En dan is het gewoon een kwestie van kijken waar je je turbo wil/kan hangen en braaien maar :P

Al kun je bij ook een adapter op het ori spruitstuk maken, zo had ik het eerst ook zitten
Maar bij een 02 heb je dan nauwelijks ruimte over voor een fatsoenlijke downpipe (het E30 spruitstuk is wat anders trouwens, maar dat past helemaal niet in een 02)

Status
Not open for further replies.
Back