@ 4x2 : Zijn je stukken allemaal eve lang? Of schelen ze in diameter?
Ze zijn 43, 37 en 36cm (links-rechts), de laatste cilinder zou ook op iets van 38-40cm uit moeten komen, de diameter is bij allemaal gelijk (37mm inw)
Dus redelijk gelijk, al is dat meer omdat het anders niet past dan iets anders
Niet dat bij een turbo zo gigantisch veel uitmaakt, maar hij zal qua flow ook wel redelijk gelijk zijn op alle 4 de cilinders (qua aantal bochten iig)
De collector is alleen kut, maar ik heb gewoon geen ruimte voor een langere die wat vloeiender overloopt.
Zou die lassen mooi laten zitten, als je die weg slijpt heb je alleen maar meer kans op scheuren
Waar ik erg benieuwd naar ben is hoe jij je huidige spruitstuk hebt gefixt!
Gewoon een stel flenzen besteld via ebay, bij kinugawa_turbo of kando_dynamic (weet zo niet meer welke vd 2, je moet ff vergelijken voor de prijzen)
En die vd cilinderkop komt via
www.epytec.de.
Lasbochtjes heb ik in Veenendaal gehaald bij Hardeman, daar zijn ze 1e p/s en hier vragen ze dr 7e p/s voor, dus het was wel de moeite om ff op en neer te rijden.
En dan is het gewoon een kwestie van kijken waar je je turbo wil/kan hangen en braaien maar
Al kun je bij ook een adapter op het ori spruitstuk maken, zo had ik het
eerst ook zitten
Maar bij een 02 heb je dan nauwelijks ruimte over voor een fatsoenlijke downpipe (het E30 spruitstuk is wat anders trouwens, maar dat past helemaal niet in een 02)