Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
Ziet er vies uit D10n dat blokje, van dat halve racemonster?


Even flink me best gedaan om hem netjes te poetsen. (Vtec just kicked in y0!) :P

IMG_1786.jpg


IMG_1797.jpg


IMG_1832.jpg


IMG_1843.jpg
 
De eerste generatie die-hards gaat aan de station. Het wachten is nu op kinderzitjes :P

Gefeli Bartus.

Ik zit hier ook al van begin 2002 8P

Scooterz.nl weet ik ook nog wel maar weet niet zeker meer of ik daar ook member was.. Ik las vooral mee :P

Edit: mooie Prelude trouwens, lijkt me ook wel een toffe auto om mee te rijden :) 2.2 vtec yo?
 
@ Hans F, kan.., symtonen heb ik exact ook wel eens gehad met een mercedes E320, was toen wel de krukas positie sensor..
vaakt brand dan met met motormangement lampje..., en ws is jou (fiat?) ook wel uit te lezen..

Anders kan je zelf ook nog wel gaan meten, het is gewoon een spoel en bij rotatie wekt hij een kleine spanning op, dit is maar een simpele test..
Want het ligt ook aan het beeld/sinus (op een scoop)dat hij afgeeft.

Hij is al eens uitgelezen nadat hij 1 keer niet wilde starten, toen gaf hij aan dat er een verschil zat tussen krukassnelheid en nokkenassnelheid o.i.d. Motormanagement lampje brandde idd ook.

Ik haal morgen denk even een nieuwe sensor, dat kost me evenveel als uitlezen.... Daarna maar een flink stuk testrijden. Stilvallen in tunnels is nogal a-relaxt.....

Bart: mooi man, een station A4 *D
 
Zag ie er helemaal zo uit, ook met die radio? Erg mooi stuur, veeeel beter dan die nieuwe rare dingen. Was het leer nog netjes trouwens? Kun je eventueel laten spuiten, ook weleens laten doen.

Nee, volgens mij is dit een optionele Bose-installatie die je toen kon bestellen op een S4... Stuur ziet er prima uit :)

Mooie A4 Bart! 8)

Ook aan de stationwagon :P

Yeah!

Dit is hem trouwens;

http://link.marktplaats.nl/155970267
 
Hehe, eerst maar eens een leuk setje wielen scoren en een stukje omlaag... Zie mezelf vrijdag al meteen wielen bestellen :D

Zit al een tijdje in dat VAG-gedoe, dus het is niet echt dat er een wereld voor me open gaat qua styling/acc...
 
Vrijdag eigenaar van '01 A4 Avant TDI 115pk :)

Echt supermooie auto, perfect onderhouden, liep mooi, reed lekker... Alleen had er een paar x een hond achterin gezeten (rubbermat), dus ff professioneel laten poetsen/cleanen... Ze vroegen 10k, heb hem mee voor € 9.400,= Ruim budget voor wielen/verlagen/xenon/andere radio dus 8)

Nice Bart, avant is hier ook super bevallen :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top