Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
Hopen dat die viervoeter zich een beetje heeft ingehouden 8erin die auto, anders houdt het gauw op :X

Zo'n hondenrek hoeft meteen te zeggen dat er ook een hond heeft gezeten he. Mijn ouders hadden ook een hondenrek laten plaatsen in de station, omdat ze anders bang waren dat ik en me broer onthoofd zouden worden door de bagage die op een vakantie eventueel naar voren zou kunnen schieten bij een noodstop.:+ Dus met een beetje mazzel heeft er nooit een hond gezeten en is de achterbak nog netjes.
 
Wel een mooie auto bart. Jammer dat de verkoper Bordeaux heet, die heeft dus ws. een paar van die kk monsters lopen, die ook achterin hebben zitten kwijlen.

Dogue-de-Bordeaux-picture.jpg


GADVERDAMME.

Ik was trouwens user 2, met een ander account, op forum.scooterz.nl :W
jullie zijn echt diehards:+ ik zit hier pas 5jaar
 
Als iemand een hond in zn auto heeft gehad, dan haak ik al snel af hoor. Wat een lucht er meestal vanaf komt. Mn broertje kocht zijn auto ook van zo'n hondenfanaat. Inclusief vette sticker van zo'n hondenkop op de zijruit. Prof laten reinigen, maar je ruikt het nog steeds wel.

Bart: Als ik jou was zou ik gewoon in Duitsland rond gaan loeren. Jij staat zo over de grens, en je hebt nu niks meer te maken met inruil enzo.
 
Zo kwam m'n Golf, 2 weken geleden onder het stof vandaan
12042008906do1.jpg


En met een beetje gesloop staat ie er een stuk zieliger bij.
28042008939sh5.jpg

28042008940vo5.jpg

28042008941xa4.jpg

28042008942yi9.jpg


Stoelen (MK2 GTi) worden nog netjes gemaakt btw.
 
Nou snel kijken dan! Ik help je wel met invoeren :*

:+

Wel een mooie auto bart. Jammer dat de verkoper Bordeaux heet, die heeft dus ws. een paar van die kk monsters lopen, die ook achterin hebben zitten kwijlen.

Ik was trouwens user 2, met een ander account, op forum.scooterz.nl :W

Scooterz.nl inderdaad, gvd hoe tof :D

En een auto waar honden in hebben zitten kwijlen heb ik geen zin in, aangezien ik ook allergisch ben voor die pestbeesten :+

Zo'n hondenrek hoeft meteen te zeggen dat er ook een hond heeft gezeten he. Mijn ouders hadden ook een hondenrek laten plaatsen in de station, omdat ze anders bang waren dat ik en me broer onthoofd zouden worden door de bagage die op een vakantie eventueel naar voren zou kunnen schieten bij een noodstop.:+ Dus met een beetje mazzel heeft er nooit een hond gezeten en is de achterbak nog netjes.

Kan inderdaad... Mijn ouders hebben ook weleens een stalen rek in hun station gehad i.v.m. rondvliegende bagage op vakantie...

Bart: Als ik jou was zou ik gewoon in Duitsland rond gaan loeren. Jij staat zo over de grens, en je hebt nu niks meer te maken met inruil enzo.

Klopt, geen inruil... Maar ik wil wel binnen een paar weken weer kunnen rijden :) En ik sta inderdaad zo over de grens relatief gezien, maar ik zie mezelf niet echt met een Renault Twingo honderden km's Duitsland inrijden voor iets leuks...

Heb m'n auto particulier verkocht, en misschien koop ik nu iets particulier, daarmee laat ik al een paar duizend euro in m'n zak... Vond dat al een aardig wijze beslissing 8)

En nog steeds; iedereen heeft het over invoeren, en NIEMAND doet het... Erik, is jouw ST220 wel import trouwens?
 
dat invoeren stelt echt geen kont voor hoor bart. gewoon bij een handelaar kopen, cvo mee, tuv rapport mee, 4gastestrapport mee, handelaar regelt wel ff exportplaten voor je, even naar de strassegesamtamt voor een verzekering van 2 weken, en naar nl knallen. bpm aangifte doen (zijn programma's / bedrijven voor), naar rdw, klaar.
 
idd. Ken ook al meerdere lui die dat gedaan hebben.

Gvd...8 jaar Bart, Arne en Erik...hmm. kut ik zit hier ook al 7 jaar volgensmij :D durfde niet te posten op scooterz.nl omdat ik het niveau te hoog vond :+
 
dat invoeren stelt echt geen kont voor hoor bart. gewoon bij een handelaar kopen, cvo mee, tuv rapport mee, 4gastestrapport mee, handelaar regelt wel ff exportplaten voor je, even naar de strassegesamtamt voor een verzekering van 2 weken, en naar nl knallen. bpm aangifte doen (zijn programma's / bedrijven voor), naar rdw, klaar.

Naar een auto gaan kijken in je eigen land, met mensen die jouw taal spreken, naar een auto die hier geleverd is... Daarna een zak geld geven aan die mensen, en wegrijden... DAT stelt geen kont voor :+ Ik heb geeneens tijd om meubels voor in m'n huis uit te zoeken, zou ik zeker ff een auto importeren... Ik hang al genoeg aan de telefoon de laatste 2 maanden :)
 
Mijn bak is klaar:)

Ziet er goed uit 8)

Ik moet ook maar eens een 2y bak kopen en reviseren, want die van mij begint steeds meer te kraken :)

Gisteren btw nog een Polo GT cockpit gehaald voor 30e.

Voor de mensen die het niet weten; daar zit een toerenteller in :P
 
Picje gemaakt :P

Nu dus toerenteller ipv analoge klok. Digitale klokje is ook wel nice :)

Polo14.jpg


Gelukkig is de snelheidsmeter los van de rest dus heb ik de originele overgezet. Andere had er al een dikke 2 ton opstaan :rolleyes: Kerel waar ik het weg heb is nogal een beunhaas en had de naalden van de tellers rood gemaakt :X Gelukkig ging dat er goed af met wat thinner.
 
Ziet er gelijk stuk beter uit idd, bij een e30 316 zit std ook zo`n grote lompe klok ipv toerenteller, ziet er ook niet uit :X Bij mij zit er dus ook een unit van ee 325 in:)
 
Picje gemaakt :P

Nu dus toerenteller ipv analoge klok. Digitale klokje is ook wel nice :)

Polo14.jpg


Gelukkig is de snelheidsmeter los van de rest dus heb ik de originele overgezet. Andere had er al een dikke 2 ton opstaan :rolleyes: Kerel waar ik het weg heb is nogal een beunhaas en had de naalden van de tellers rood gemaakt :X Gelukkig ging dat er goed af met wat thinner.

Cool, zit de aansluiting al in het dashboard voor die toerenteller?
 
Gewoon plug en play. Zit standaard in de kabelboom verwerkt :)

Zonet btw berekend wat ik aan euro`s in de Polo heb zitten.

Al die kleine uitgaven bij elkaar is toch nog wel veel 8P

Zijn al 4 getallen voor de komma en de auto heeft maar 425€ gekost :rolleyes:
 
Nooit gezien dat dash met die toerenteller. Ziet er heel fraai uit zeg.

Oude golf I dash heeft toch wel zo ze charme.

Heb ooit nog voor een MKI gekeken, jaren geleden. Alleen daar zat een nog ouder model dash in en die vond ik niet zo.
 
En nog steeds; iedereen heeft het over invoeren, en NIEMAND doet het... Erik, is jouw ST220 wel import trouwens?

Nee, die ST heb ik van m'n pa overgenomen en die wilde perse zwart/zwart en dat was op dat moment zelfs in Dld niet te vinden. Heb wel al m'n motoren uit Dld en dat is altijd goed bevallen. Duits is ook een makkelijke taal en als je zegt dat je het geil vindt snappen ze dat ook :)
 
Nooit gezien dat dash met die toerenteller. Ziet er heel fraai uit zeg.

Oude golf I dash heeft toch wel zo ze charme.

Heb ooit nog voor een MKI gekeken, jaren geleden. Alleen daar zat een nog ouder model dash in en die vond ik niet zo.

Het is mijn Polo dash hoor :D

Dit is de MK1:

VDO.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top