Show je eigen auto topic # 34

Status
Not open for further replies.
Waar kan ik die kopen? En moet ik hem dan op het dak schroeven, of tegen de achterklep?

Dubbelzijdig tape op de ruit van de achterklep :P
Feli, mooi ding! Alleen vind ik de voorkant van zo'n A4 altijd een beetje gedateerd aandoen...

Zometeen wordt trouwens de 206 opgehaald, zal zo even mn zooi eruit halen en hem even afspuiten in de wasbox. Nu alleen nog een andere auto zien te regelen want er zou iemand bellen van mn nieuwe werk, maar nog niks gehoord (ja 1 gemist gesprek donderdag), en als ik terugbel krijg ik niemand te pakken...
 
particulier is zo slecht nog niet, veel mensen zien het nooit zitten om het op zo'n manier te doen... maar als je je hoofd erbij houd werkt het prima..
 
en ja hoor, zijn we net lekker bezig met verlagen van de achteras.

[Ir]http://i31.tinypic.com/2pshyjo.jpg[/Ir]

Krijgen we weer regen :(
 
*kijkt naar buiten en ziet zon* :P

Je kan toch trouwens wel iets verzinnen om droog te werken. Partytent van mijn part, of een stuk zeil spannen.
 
Allemaal al geprobeerd, maar me ouders willen dat niet hebben :?

Maar ik heb op buienradar gekeken, en het wil vanmiddag de hele middag droog blijfen.


Ook nog achter gekomen dat me achter schokbrekers ze beste tijd hebben gehad.
Ze veren niet eens meer terug als ik ze met de hand in druk :D
 
Leuke bak Bart. Alleen idd wel even stylen, vind hem er du moment niet zo spannend uitzien. :P

Zelfde kleur als je Leon :+
 
Die rok en caravan heeft Bart erbij bedongen :D:D:D

Bart vraagt zich gelijk af wat er met die sexy minirok in de A4 is gebeurd. t.t
 
Oh dat waren die wittige vlekken op de rubberen mat :D
Hingen er ook nog handboeien aan het hondenrek? 8P

Zo, mn 206 is opgehaald door een menneke, straks mn voorloper ophalen...
 
particulier is zo slecht nog niet, veel mensen zien het nooit zitten om het op zo'n manier te doen... maar als je je hoofd erbij houd werkt het prima..

Zo verkeerd is het ook niet, dan heb je ook een beetje een idee hoe die gast er mee is om gegaan.
Soms wil je dat misschien liever niet weten :+
 
Allemaal al geprobeerd, maar me ouders willen dat niet hebben :?

Maar ik heb op buienradar gekeken, en het wil vanmiddag de hele middag droog blijfen.


Ook nog achter gekomen dat me achter schokbrekers ze beste tijd hebben gehad.
Ze veren niet eens meer terug als ik ze met de hand in druk :D

uhm als je je schokbreker los hebt, en je drukt hem in dan veert hij dus niet vanzelf terug8P daarvoor moet je de veer er ook bij hebben:P
 
Nette auto bart! Wel jammer dat je er qua leeftijd op achteruit bent gegaan, voordeel is dat je er wel een stuk meer auto voor gekregen heb.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top