Show je eigen auto topic #29

Status
Not open for further replies.
doe met mijn 2.0 16v (met wat mods) toch wel 1:12 als ik rustig doe, gister alleen airbox+inlaat geplaats dus doe op dit moment nog 1:8.. machtig geluid :P
 
1:12 kan met mijn m3 ook.., 120/130 op de snelweg...
Maar bij ''normaal'' gebruik :+, 1: 7 ongeveer, nu verbruikt hij helemaal niks ;)

Vandaag de brug opgeduwt, als het een beetje meezit zondag ff kijken wat er mee is...

Vannochtend al rap ff gekeken..., ding vonkt, krijgt benzine (zoiezo tot injectorail+ pomp draait), injectors openen..(teminste ik hoor ze tikken + ze worden aangestuurd) + hij meurt na benzine
Maar slaat alleen niet aan ,zondag ff verder speuren

Heb z'n voorgevoel dat er ergens een positie sensor stuk ligt oid...

foto-0545.jpg


Ja hij is vies :P...
 
Mijn mr2 doet 1:10 1:12 oid


Gelukkig is het puur voor de fun.. 1,50 voor een liter, is toch gvd niet normaal. Vroeger kostte die rotzooi een euro (paar jaar terug)
 
1:20 met mijn alto.. Volgas of rustig aan maakt niks uit :P!

Al moet ik bijna constant volgas, anders hou ik de rest van het verkeer niet bij :)
 
Ik zou wel eerst even goed informeren wat er allemaal nodig is om hid goed aan de praat te krijgen. Sommige boordcomputers kunnen er namelijk van over de zeik gaan, doordat de lampen zijn afgekoppeld. De oplossing is om ee dummy load aan je verlichtingskabel te knopen. Dus voor efficientie hoef je het niet te doen.

Een extra kabel voor opstartstromen naar de ballast heb ik nog niet van gehoord. Het lijkt mij namelijk dat de ballast sowieso op de accu aangesloten wordt en wordt geschakeld via de stekker op de halogeen. Een ballast die zijn voeding uit de kabels haalt waar de halogeenlamp op aangesloten zit is per definitie geen goede set.



Jij hebt een GTi 8v toch? Ik meen mij te herinneren dat ik mijn mk3 GTi 16v 1/14 reed.

Wij bouwen uitsluitend pilot setjes in. De kabelset die je aan kan schaffen om het probleem van je boordcomputer te omzeilen is dezelfde als die ik aangaf om het opstartprobleem te verhelpen.

En 1/14 heb ik nog nooit gehaald, heb wel is goed mijn best gedaan, veel snelweg enzo, maar dan was 1 op 13 het zuinigst:P. Ik rijdt 90% korte stukjes op 50km wegen (naar mijn werk enzo, allemaal binnen de regio), met airco aan. En rij wel lekker door:)
 
Morgen eindelijk alle muziek spul eruit :W

Als er nog tijd over is, dan ga ik de kofferruimte nog spuiten in het zwart.

Morgen, foto's van de werkzaamheden:D



Ohjah, mijn 205 rijd 1 op 9 :D maar ik rijd meestal alleen korte stukjes.
 
Vind ik ook. Ik heb nu genoeg ruimte in de schuur (stelling geplaatst en alles opgeruimd).

Morgen voor de eerste keer in me leven aan de auto beunen in me schuur :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top