Houdt er ook rekening mee dat je misschien een kabel zoals PvdH nodig hebt,
Ik ook niet meer (al geeft mijn B-comp 13.6/100L aan:X:|)
ALS ik even op de snelweg rij dan gaat de snelheid ook snel richting de 200 was niet echt goed voor het verbruik is, plus dat ik maar 12 km van mn werk woon en dan ook altijd 80 rijdt op 50km/u wegen wat dus ook niet echt goed is voor je verbruik.
Die heeft ook een Audi A3 toch?
Dan komt er in mijn geval al 35euro bovenop.. (kabel+verzendkosten setje)
En volgens mij klik ik m'n lampjes ook in een houder :X
Hmmmz, wordt de prijs al minder interessant Zet mij maar als 'optie' in je lijstje Lars, nog niet 100% zeker nadat ik de afgelopen pagina met posts heb gelezen
Mijn Mitsubishi colt 1.3 haalt 1 op 12... ik vind het wel vrij veel voor een 1.3
Aangezien zo'n set toch minder watt trekt dan je normale halogeen dan kun je hem, tenzij je een BC hebt die lampstoringen aan geeft, imo gewoon op de normale kabelboom prikken.
Gaan bij jou niet op de week een paar mistlampen/raw-lampjes/achterlampen kapot? Bij de GT van m'n pa iig, en een boel andere GT's, wel.Als ik mijn lichtschakelaar aan heb (Xenon), slaat de auto niet aan.
Kut alfa!:#
Titus, wat verbruik jij met je alfa? Je hebt 1.6 toch?
Gaan bij jou niet op de week een paar mistlampen/raw-lampjes/achterlampen kapot? Bij de GT van m'n pa iig, en een boel andere GT's, wel.
Teveel:+ rij ook amper snelweg kilometers, op een volle tank +/- 600 km en in een volle tank gaan 85 euro's.
Teveel:+ rij ook amper snelweg kilometers, op een volle tank +/- 600 km en in een volle tank gaan 85 euro's.
En altijd voet op de bodem? Dat rij ik ook maar dan wel met 2.0
Maar wij hebben hier ook allemaal van die race weggetjes