Show je eigen auto topic #29

Status
Not open for further replies.
Als ze nou es dat kwartje van kok es een keer er af halen dan scheelt t weer iig. Majah daar kunnen we lang op wachten. En binnenkort ook nog es rekeningrijden. Dan wordt t rijden helemaal zuur :(
 
Dat raden ze ook aan bij gechipte wagens, euro 98 heeft een hoger octaan gehalte en dat was beter tegen detonatie geloof ik

Idd, zelfde met Shell V-power. betere verbranding is het echte idee erachter.

Vriend van me met gemod impreza tankt ook altijd V-power hier over de grens in duitsland, al is het wat goedkoper in duitsland staat vpower wel vaker richting 1,60.

Hij dokt dan net onder de 100 euries voor een volle tank +pippi+
 
hier hetzelfde. Toen ik mijn GTR ophaalde, betaalde ik 97 euro toen de tank leeg was. 450 km later stond het pijltje weer op E. olé
 
hier hetzelfde. Toen ik mijn GTR ophaalde, betaalde ik 97 euro toen de tank leeg was. 450 km later stond het pijltje weer op E. olé

Haha idd.
Als ik dit jaar mn jap import heb dan gebruik ik hem ook alleen voor circuit.
voor dagelijks gebruik ik wel wat anders. Word echt aso gek hier op de wereld.
 
De vraag is natuurlijk hoe Chevron daarmee om zal gaan. Hebben zij een bepaalde strategie daarvoor ofzo voor zover jij weet arne?
 
Mocht het opgaan is er voor die tijd al laaaaaaaang wat anders bedacht. Rijden auto;s gewoon op een totaal andere brandstof.
 
ja maar tot die tijd gewoon lekker benzine verstoken :P

nu het nog kan, dan kan ik mooi aan mn kleinkinderen vertellen dat opa vroeger op benzine reed
 
':W:W:W:W

''vroegah jongen, reden we nog op benzine, ipv sla-olie'' :P

Hahaha ja. kzie het al allemaal voor me 'the good old days'

en dan zo'n filmpje laten zien op 8mm film wat zo rateld hahahah en in zwart wit :P

bv zoiets:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ti25Fb9AvQA"]YouTube - Professor Fate' s Rocket Stunt[/ame]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top