Show je eigen auto topic #29

Status
Not open for further replies.
Je kan dus een setje bestellen en dan kan je naar keuze een extra lampenset mee bestellen voor nop, je kan dus H1 6000k kiezen en als extra lampenset h1 8000k, of zelfs met een andere fitting :)
 
Je kan dus een setje bestellen en dan kan je naar keuze een extra lampenset mee bestellen voor nop, je kan dus H1 6000k kiezen en als extra lampenset h1 8000k, of zelfs met een andere fitting :)

Ik zie alleen het voordeel er niet van in (een extra set lampen).
 
Dude, ik bied je gister nog een nieuw setje Philips aan voor 180 8P wtf moet je nou met 4 lampen :D

Ff een vraagje; Ik zette mijn Renault vanmiddag uit mn werk op de parkeerplaats, niks aan de hand. Rijd ik na het eten weer weg, stuurt dat ding K*nkerzwaar 8P enige wat ik me kon bedenken was lekke band(en) kapotte schokdempers, maar das is geen van beide van toepassing. Wat kan het nog meer zijn? Ik heb uiteraard(!) geen stuurbekrachtiging, ter info.

Als ik rijd valt het insturen wel mee, maar wanneer ik de bocht uitkom, en mn stuur loslaat szoals altijd zodat hij weer recht trekt, gebeurd er nu niks. Hij blijft dus op de ingestuurde positie staan, levensgevaarlijk :D
 
Dude, ik bied je gister nog een nieuw setje Philips aan voor 180 8P wtf moet je nou met 4 lampen :D

Ff een vraagje; Ik zette mijn Renault vanmiddag uit mn werk op de parkeerplaats, niks aan de hand. Rijd ik na het eten weer weg, stuurt dat ding K*nkerzwaar 8P enige wat ik me kon bedenken was lekke band(en) kapotte schokdempers, maar das is geen van beide van toepassing. Wat kan het nog meer zijn? Ik heb uiteraard(!) geen stuurbekrachtiging, ter info.

Als ik rijd valt het insturen wel mee, maar wanneer ik de bocht uitkom, en mn stuur loslaat szoals altijd zodat hij weer recht trekt, gebeurd er nu niks. Hij blijft dus op de ingestuurde positie staan, levensgevaarlijk :D

Ik haal een setje 6000k en een setje 8000k, kan ik mee rouleren :P
 
Je bent toch niet gek man? Gewoon 1 setje. Net of je op een zondagmiddag je lampjes gaat zitten vervangen, omdat je een andere tint wil. Dat doe je echt niet.
 
Pilot is echt wel goed spul... Heb het een half jaartje @A3 gehad, en nu al dik een jaar in de Leon... Echt prima spul, 6000K is duidelijk het mooiste...
 
Dude, ik bied je gister nog een nieuw setje Philips aan voor 180 8P wtf moet je nou met 4 lampen :D

Ff een vraagje; Ik zette mijn Renault vanmiddag uit mn werk op de parkeerplaats, niks aan de hand. Rijd ik na het eten weer weg, stuurt dat ding K*nkerzwaar 8P enige wat ik me kon bedenken was lekke band(en) kapotte schokdempers, maar das is geen van beide van toepassing. Wat kan het nog meer zijn? Ik heb uiteraard(!) geen stuurbekrachtiging, ter info.

Als ik rijd valt het insturen wel mee, maar wanneer ik de bocht uitkom, en mn stuur loslaat szoals altijd zodat hij weer recht trekt, gebeurd er nu niks. Hij blijft dus op de ingestuurde positie staan, levensgevaarlijk :D

Niks te maken met je stuurhuis denk ik.
Ik denk toch dat er iets met de wielgeometrie is.
Aangezien de afstelling van de wielen (met kpi, camber, wielvlucht, toe of uit spoor) te maken heeft, want de wielstand zorgt ervoor dat de auto en het sturen weer terug komt in de rechtuit postitie.

Dus toch nog maar ff goed naarkijken denk ik zo.
 
Last edited:
6000K is duidelijk het mooiste...

Dan ga ik toch voor 5000K

HIDcolortemps.jpg
 
Als iedereen ff op www.carfanatics.nl kijkt... ze moeten 50 man hebben.. is weer een grote actie.. Ik heb overigens een carfanatics setje (pilot met een andere naam) en dat werkt ook al een poos priiiiiiiiiiiima.. geen knipperende lampen enz.. alleen toen wel een relaiskabel aangeschaft.. toch wat safer gevoel als die startstroom gewoon van je accu door degelijke bekabeling gaat dan door je lichtschakelaar spaghetti :P
 
Last edited:
[IR]http://img36.picoodle.com/img/img36/4/1/9/f_DSCF4147m_ccd54fe.jpg[/IR]
Foto geleend van Mark van carfanatics...


5.000k in de praktijk.. zonder photoshopshit :+
 
Netjes, vrij geel nog. Ik had met die engelsogen wel 6000k gemonteerd trouwens, was mooier geweest.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top