Show je eigen auto topic #29

Status
Not open for further replies.
boyd kom zkr binnenkort langs, laat me motorkap/bumper weer ff goed maken, en de deukjes eruit... dan mag jij je kunstjes uitvoeren :)
 
Auto verkopen Sibo ? :+

Neeuh, kom net van school weer wat topcijfers gehaald :W
Dus hoef niks meer te herkansen, en heb dus weer wat vrije tijd..
Dus zondag ws ff uitzoeken wat er mee is...

Collega had vandaag nog wat foto's geschoten (nadat ze hem hadden weg geduwt:+)

foto-0546.jpg


foto-0539A.jpg


8)
 
Hehe nee daar gaat me baas niet blij van worden :P, strepen gaan ook nooit meer weg dan namelijk..
In het hok er naast (ook van ons/dubbel zo groot) heb ik wel eens een spoor getrokken met me scooter :+, nou die blijf je smerig zien...

Vloer in dit hok komt ook nog een coating overheen...
 
Zei toch dat ik nog twijfelde tussen de 6000 en de 8000k, zodra ik dat weet zijn ze officieel besteld, maar komen doen ze 100%
 
Zei toch dat ik nog twijfelde tussen de 6000 en de 8000k, zodra ik dat weet zijn ze officieel besteld, maar komen doen ze 100%

Vind het een rare inkoop actie eigelijk. Wat moet je met een extra set lampen terwijl Pilot zelf zegt dat ze bij normaal gebruik ca. 8 jaar mee gaan. Als je dan de lampen eraf telt wordt de prijs wel leuk ja, 200-60=140 voor een set die ik momenteel niet veel goedkoper kan vinden dan 200EUR. Ik wil wel een set zonder lampen als dat nog mogelijk is. Of we moeten hier een keer een inkoopactie houden. *D
 
Je mag dan voor 50 euro mijn lampen wel hebben ;)

Inkoopactie moet ook voor dit forum wel mogelijk zijn dus als mensen intresse hebben geef het ff door.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top