This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

laatste foto is met de schroefset gemonteerd, en complete interieur verwijderd

edit: wrom doen ze t nou niet?

Thanks! Ze hebben zich op die pagina aan een standaard template te houden en aangezien ik met deze beuker aankwam, hebben ze er zelf snel 1 in elkaar gedraaid.

Vandaag een lekker slecht verhaal meegemaakt hier. Ik tour rustig richting huis om vervolgens aangehouden te worden door de politie. Mocht even me rijbewijs en papieren laten zien waarna oom agent begon te zeuren over de hoogte/vering. Mocht meneer dus even braaf volgen naar het bureau om daar even verder te kijken. Na twee uur wachten was er eindelijk iemand met een beetje technische kennis om te concluderen dat de kever mag blijven logeren op het bureau. M'n trouwe automobiel wordt morgen fijn onderworpen aan een technische keuring waarna ik hoor of ik het zelf op mag lossen met een keuring op het bureau daarna, of ik hem opnieuw mag laten keuren bij het RDW.

Voorlopig ben ik dus even keverloos en is het afwachten hoe dit afloopt. Agent was van mening dat er geen vering in de kever zit. Bullshit in mijn ogen.. Ja, hij is erg stug maar er zit wel degelijk vering in. Ook na demonstratie van de weldegelijke vering die aanwezig is was de agent nog van mening dat er geen vering in zat. Daarnaast was het natuurlijk te verwachten dat 'ie de kever te laag zou vinden. Agent was van mening dat ie het op de hoogste stand van de airride het nog door de vingers zou zien als dat het laagste punt zou zijn. Zal wel weer een lekker duur geintje worden met een keuring bij het RDW.

Allemaal kneusjes van de academie zo te zien (1 streep) die een beetje interessant proberen te doen. Ophoeren gek. Er zit toch gewoon een goedkeuring op je verlagingset? Wat heeft die vent er over te zeuren dan?

Een ferrari F40 is ook laag en stug. Die krijgt gewoon een kenteken.

Serieus, ik zou meteen naar z'n bureauchef stappen en helemaal uit m'n plaat gaan.

Waar je niks mee opschiet.. Werken ze helemaal niet meer mee. Je staat gewoon machteloos hij is niet meer zoals orgineel en dan ben je als ze willen de sjaak.

Het zijn inderdaad kneusjes zeg jezus. Ze kunnen zich nog geeneens fatsoenlijk aankleden. Overhemd zo half uitpuilend maten te groot etc. Lekker handen in je zak want je hebt toch geen fuck te doen.

Heb me daar inderdaad ook maar meewerkend opgesteld omdat de gene die me aanhield niet bepaald zijn lach-string aanhad.
Als het uitloopt op iets raars maak ik daarna wel bezwaar en dergelijke.
In eerste instantie maar geprobeerd om de schade zoveel mogelijk te beperken.
Als ze je willen naaien en je gaat daar uit je plaat tot en met, weet je in ieder geval zeker dat je goed aan de beurt bent.

Naast de zes op de foto lagen er aan de andere kant van de kever trouwens nog 2 agenten op de grond om de boel te inspecteren..
Ik geef toch maar de voorkeur aan een middagje zonder zoveel frustratie en wachten..

Wat een belachelijk verhaal weer zeg, waar baseren ze dit op? Hebben ze je vertelt waarom dit volgens de wet niet mag, of hebben ze er weer een artikel 5 tegenaan gegooit in de trant van "er is geen wet maar ik heb gelijk en dan doen we het maar zo"?

Ik ben zelf ook al een keertje met deze reden aangehouden, maar verder dan een beetje kijken kwamen ze niet, aangezien er volgens mij (pin mij er niet op vast) helemaal niks in de wet staat over bodemspeling/verlagen.

Veel succes en als je nog wat achtergrond informatie wil voor een bezwaarschrift is dit misschien wel wat: zoek op "verlaagde auto infopolitie" op google en dan de eerste link. (ik kan geen links posten om de een of andere reden)

Voor hoeveel geld staat daar met de handen in de zakken? Ik had ter plekke hem op zijn hoogste stand gepompt en de airride niet functioneel gemaakt (misschien niet eens). En dan met een domme kop blijven vragen wat het probleem is. Als de agent niet duidelijk had kunnen maken op basis waarvan hij vindt dat de wagen een technische keuring moet ondergaan, dan had ik hem gewoon weer meegenomen. Dit soort knakkers moet je niet teveel tijd gunnen, dan gaan ze zoeken.