Er is rijden en rijden. Competitief Time Attack rijden is rond 15 rondes op zo'n dag, dan zit je enkel gefocussed op het neerzetten van resultaat. Rij je niet en ondersteun je de boel, dan krijg je mijn eerdergenoemde verhaal en daarnaast nog kans om met heel veel mensen te praten waar je anders als rijder geen kans voor hebt. Zelf rijden op trackday is natuurlijk leuker dan aan de kant staan kijken.
Hij zal wel geen geld krijgen, maar wellicht iets anders?
Maar niet normaal hoe dat ding af gaat. Is het niet handig om hem zelfs wat terug te zetten qua vermogen, zodat het beter bruikbaar is? Zeg wel, het is nou niet direct dat je nodig hebt, die 700pk
Maar niet normaal hoe dat ding af gaat. Is het niet handig om hem zelfs wat terug te zetten qua vermogen, zodat het beter bruikbaar is? Zeg wel, het is nou niet direct dat je nodig hebt, die 700pk
Nee, onderstel beter afstellen en full slicks erop. Juist op vermogencircuits als Assen en rechte stuk Zandvoort winnen we heel veel mee (160-260 in nog geen 8 seconden).
Vandaag naar Lay Low meeting geweest in Kortrijk, België. Was he-le-maal top. Hoog niveau, heerlijk zonnetje en een heel divers wagenpark.
Het was het 2 uur stuiteren, schelden en vloeken waard !
Wij rijden zaterdag naar W'see. Vandaag heeft de golf 450km probleemloos gedraaid. Dan moet 1200km ook wel lukken!
Van de week nog wat omhoog schroeven en alles checken.
Heb der zin an !
Vorig jaar ben ik voor het eerst geweest, toen zaten we in Hotel villa flora. Een aanrader, alleen best prijzig