Show je eigen auto #89

Iemand die weet welke maat wiellager ik moet hebben voor een golf 5 uit 2005? Etka geeft 2 maten op, 30 en 32 mm.. De dealer hier op t eiland weet t niet, en eraf schroeven om te kijken gaat vandaag niet lukken, wou em van de week uit NL meenemen.. (Onverwachts, anders had ik em er wel af laten halen :p)

En watvoor merk gebruikt vw, of is t vw eigen?

Kan volgens mij allebei zijn. Uitsluiten door ff je chassisnummer mee te nemen naar de stealer maar dat zal wel een duur lagertje worden dan :P

Lijkt aardig kleurverschil te zitten in deze foto.. Nou is deze kleur altijd al eentje die erg verschilt per hoek en licht. In het echt zie je er niks van. En hij gaat eind dit jaar toch weg :P

521870_320369061423092_838803098_n.jpg

Het hangt beetje af van hoe het wil vlotten met de verbouwing van me huis maar het plan is om eind dit jaar de kever weg te doen. De bak en motor verwissel ik voor std versie. Std wielen eronder en achterkant verlagen. Daarnaast nog wat speciale dingen eraf zoals Gene Berg versnellingspook etc etc. Dan plat leggen voor en achter. Verkoopt beter ook door die versmalde vooras.

Als die verkocht is rustig opzoek naar idd een Ghia (cabrio) of kever cabrio om te restaureren.. Bak en motor opfrissen en die erin. Bak wel wat langer maken. Het is erg leuk met optrekken die 4 korte versnellingen maar op de snelweg is het niet tof. Ik wil gewoon met 130 bij 3000 rpm kunnen cruisen.. En niet 90 met 3500rpm..

pict0021ao.jpg

dyn009_original_800_600_pjpeg__ca790aee0ae6d1bc528af118da911560.jpg

Back