Show je eigen auto #89

11734_507120259335922_1203498848_n.jpg

Volgende week maar eens klussen voor de pak, inmiddels ipv 2 nu toch 4 banden aan vervanging toe :P

Idd :P heb hier nog een filmpje van mijn camera in jouw auto toen jij reed. Wegligging verre weg van ideaal toen en leuk om te zien dat het nu al een stuk beter is!

Heb 6 GoPro Hero 3's op en in de Jcp evo (1:55 nogwat in de Extreme) gehad afgelopen zondag, daar was oa die screenshot van die ik op je fb zette ;) Komt Inessa ook nog stukje in voor en word promo vid voor gohero.nl

Last edited:
Jeez, wat gaat dat ding af. :)

Mijn instructeur zei dat ze 1:52 kan rijden met goede lijnen. Rijdt nu te veel rally style (te vroeg insturen, in verwachting van een drift).

+ dat zij het wel heel houd :P

maar ik zou er al geen zin meer in hebben... bak geld in zitten, en zelf geen eens kunnen rijden...

Kies is zelf voor :) En supporten vind ik misschien leuker zelfs, extra spanning!

Klopt die sticker bij je knopjes toch :+

:D:W:winner:

Het is niet mee te vergelijken, maar geef andere spanning met zich mee. Vooral omdat je constant ook tijden van alle rijders kunt volgen ipv alleen jezelf.

leuk oké, maar leuker als zelf rijden... dat geloof ik nooit... tenzij je grote sponsor bent, die geld krijgt met best behaalde plaatsen...

Back